Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کردستان از اهدای ۳ هزار فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت امداد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا طوسی ظهر امروز در ارتباط مجازی با اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند به مناسبت این ایام مبارک در استان خبر داد و اظهار داشت: یکی از سرفصل‌های خدمات کمیته امداد، کمک به بحث ازدواج مددجویان تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اهدای 3 هزار  فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان نیازمند کردستانی خبر داد و افزود: برای این تعداد جهیزیه 90 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین در سال گذشته دو هزار و 650 فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به دختران و پسران خانواده‌های تحت حمایت در استان اهدا شده که برای این تعداد نیز بالغ بر 60 میلیارد اعتبار تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: این جهیزیه‌ها شامل  یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی بوده که از محل اعتبارات این نهاد و کمک خیرین تامین خواهد شد.

بیش از 70 عنوان برنامه در ترویج فرهنگ ازدواج آسان در استان بوشهر برگزار می‌شودمجمع خیرین ازدواج در استان کرمان آغاز به‌کار می‌کند

طوسی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به جوانان استان خبر داد و یادآور شد: ارائه مشاوره و شرکت زوجین در کلاس‌های آموزش خانواده از دیگر خدماتی بوده که قبل از ازدواج به مددجویان نیازمند ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/486/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فقره جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی با اشاره به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: برای خرید هر سری جهیزیه را ۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدایی دارای ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تولید داخلی هستند و برای تهیه مجموع آنها ۲۵ سری ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


مرمزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی حمیدیه در سال۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۳ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش تهیه و اهدا کرده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه هدف از اهدای جهیزیه را ترویج ازدواج آسان و سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، تحکیم بنیاد خانواده و جوانی جمعیت عنوان و اضافه کرد: از خیرین و نیکوکاران برای کمک و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و سایر نیاز‌های مددجویان زیر پوشش در زمینه بسته‌های معیشتی، پوشاک، بسته‌های آموزشی و تحصیلی، اشتغالزایی و ... دعوت بعمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری