Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: یکی از مخوف‌ترین باندهای موبایل قاپی با ۴۲۰ فقره سرقت متلاشی شد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به اجرای طرح اقتدار در شهرستان اظهار داشت: 74 نفر از اراذل و اوباش بهارستان در طرح محله به محله اقتدار توسط پلیس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کشف 60 قبضه سلاح سرد از اراذل و اوباش اشاره کرد و افزود: ناامن کنندگان جامعه و اراذل و اوباش هیچ‌گونه حاشیه امنی نخواهند داشت و پلیس با صلابت و اقتدار هیبت اراذل و اوباش را درهم خواهد شکست.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در ادامه گفت: باند سارقین تلفن همراه در بهارستان که یکی از باندهای مخوف بود با 420 فقره سرقت گوشی و تبلت توسط پلیس متلاشی شد.

علیزاده در ادامه با اشاره به دستگیری مالخران گوشی‌های مسروقه تصریح کرد: گوشی‌ و تبلت‌های سرقتی توسط مالخران اوراق و قطعات آن به فروش می‌رسید.

وی ادامه داد: 25 واحد صنفی متخلف در طرح امنیت محله به محله اقتدار توسط پلیس اعمال قانون و پلمب شدند و نظارت بر اصناف توسط پلیس همچنان تداوم دارد.

دستگیری یکی از عوامل جنایت اسپایکر عراقاعضای باند سقط جنین در بیرجند دستگیر شدنددستگیری 40 سرشاخه اصلی معاملات فردایی/ 11 کانال تلگرامی مسدود شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: طرح اقتدار پلیس در راستای امنیت محله به محله ادامه دارد و همکاری و توجه مردم به هشدارهای پلیسی در حفظ اموال و گوشی تلفن همراه ضروری است.

انتهای پیام/p

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراذل و اوباش توسط پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت در ساختمان وزرا کذب است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

براساس اعلام پلیس یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستور قضائی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضائی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6080141

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام