Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فرمانداران نظارت بر تولید و محتوا در زمینه غدیر را در دستور کار قرار دهند گفت: در دهه ولایت امسال انتظار داریم برنامه‌های متنوع، باشکوه، عمیق و وسیع به ویژه در بخش بصیرت افزایی در دستور کار قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت پیش از ظهر امروز در نشست راهبردی و سیاست‌گذارای بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان جنوبی با بیان اینکه غدیر بنیادی روشن و وحدت بخش است اظهار داشت: نباید اجازه داد دشمنان کوچکترین خدشه‌ای در این زمینه ایجاد کنند بنابراین تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد استان باید برنامه‌های خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به عنوان وظیفه اداری، دینی و انقلابی، تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید همکاری تنگاتنگی با بنیاد بین‌المللی غدیر داشته باشند تا شاهد برنامه‌های پرمحتوا در این دهه باشیم افزود: برخی امور خوب، ناب و اصلی مانند موضوع غدیر را می‌توان در فضای مجازی به میزان خیلی زیاد منتشر کرد و از ظرفیت فضای مجازی غافل نبود.

استاندار خراسان جنوبی و قائم مقام  بنیاد بین‌المللی غدیر استان با بیان اینکه نظارت بر تولید و چاپ محتوا در زمینه غدیر در دستور کار قرار گیرد افزود: فرمانداران 11 گانه به ویژه مرکز استان باید نظارت و ارزیابی‌های لازم را بر برنامه داشته باشند.

رئیس ستاد مردمی غدیر: تبیین جایگاه غدیر مورد تاکید همگان باشدهمدان مهیای برگزاری عید غدیر/ از برپایی 110 موکب تا پخت 350 هزار پرس غذاتجمع سادات به مناسبت عید غدیر خم در کرج برگزار می‌شود

قناعت بیان کرد: دهه ولایت امسال خاص است و انتظار داریم برنامه‌های متنوع، باشکوه، عمیق و وسیع به ویژه در بخش بصیرت افزایی در دستور کار قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: نظام سلطه به دلیل قدرت رسانه‌ای قوی که دارد هر کار بتواند انجام می‌دهد و تنها امید آنها اکنون فضای مجازی و رسانه‌ای است پس باید برنامه‌های پرمحتوا و خوب داشته باشید.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: موضوع غدیر و دهه ولایت برای شیعیان جهان اسلام و از طرفی برای دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی یک موضوع اساسی، کلیدی و بنیادی است.

قناعت گفت: امسال با توجه به فضای جدیدی که در کشور با همراهی و همسویی سه قوه و نیروهای ارزشی و انقلابی شکل گرفته انتظار این است که برنامه‌های انقلابی، دینی و مذهبی به شکل روتین و عادی نبوده و شاهد برنامه‌های متنوع‌تر، تازه‌تر، با نشاط‌تر و عمیق‌تر و همچنین دارای محتوا و جامع و کامل باشیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «غدیر عیدالله الاکبر است» تصریح کرد: غدیر همان ابتدای خط همه رسالت‌های انبیای الهی است چراکه اوج رسالات انبیا و نقطه روشنایی از ابتدا تاکنون به غدیر متصل بوده است.

قناعت عنوان کرد: اصول حکمرانی غدیر با اصول مکتب‌ها یا مدیریت‌های امروزی در جهان متفاوت بوده زیرا اصول آن بر بنیاد حاکمیت الله گذاشته شده است.

 قائم مقام بنیاد بین المللی غدیر در استان خراسان جنوبی عنوان کرد: غدیر یک شاخص، معیار، میزان و حرکت رو به جلو است یعنی یکی از شاخص‌ها و معیارهای اصلی مسیر رفت ما غدیر است.

وی بیان کرد: در غدیر مساله ولایت مطرح شده که اگر ملت‌ها، حکام و کارگزاران در همه کشورها این اصول را مبنای کار خود قرار دهند بسیاری از راه‌های نرفته و گره‌های موجود باز خواهد شد.

قناعت اظهار داشت: آنچه جهاد و بلادهای کفر و غربی‌ها با آن مشکل دارند اینکه مبنا و بنیاد غدیر، میزان فضیلت، عدالت و آرمان‌خواهی و نفی هر نوع ظلم و تباهی است.

وی افزود: پیشرفت و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت همه ما یا به نوعی نجات بشریت از ظلمت و تاریکی از رخداد غدیر می‌گذرد.

انتهای پیام/254/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد بین المللی غدیر دستور کار قرار خراسان جنوبی دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت محصولات بهاره در خراسان جنوبی
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی