Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@22:24:34 GMT

دلیل جالب کای هاورتس برای انتخاب شماره پیراهن 29

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۴۷۴۲

ستاره آلمانی چلسی از دلیل 29 پوشیدنش می گوید. 

کای هاورتس راز شماره 29 پوشیدنش را افشا کرده است. 

طرفداری | به گزارش گل ایتالیا، کای هاورتس از بدو ورودش به چلسی، شماره 29 را برای خودش انتخاب کرد، شماره ای که انتخاب آن توسط ستارگان دنیای فوتبال اتفاق معمولی‌ای نیست. هاورتس 23 ساله در توییتر دلیلش برای انتخاب شماره 29 را این گونه توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

- چرا شماره 29 را می پوشی؟ دلیل یا معنای خاصی دارد؟

من و برادرم وقتی خودمان را در بازی فیفا 05 ساختیم، از این شماره استفاده کردیم!

نکته جالب این است که هنگام عرضه بازی فیفا 05 هم یک آلمانی شماره 29 چلسی را بر تن داشت؛ رابرت هوث، مدافعی که در کارنامه اش بازی در تیم ملی آلمان و لسترسیتی نیز دیده می شود. رابرت هوت دو مرتبه با چلسی و یک مرتبه با لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد. 

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی برانکو برای سید جلال حسینی علی فتح الله زاده: آقای آجورلو، نگذار وریا غفوری از ریل خارج شود! انتقاد کریستین ویری از الگری: ولاهوویچ، کیه زا و دی ماریا قدرتمند هستند اما بهتر است فوتبال بازی کنند قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا به پایان رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شماره 29

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس

اینتری‌ها امشب سر از پا نمی‌شناسند!

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

پس از سوت پایان بازی و قطعی‌شدن قهرمانی اینتر در سری آ، بازیکنان این تیم به همراه اعضای کادرفنی به زمین مسابقه آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند. در همین حین، مارکوس تورام اقدامی جالب و البته شیطنت آمیز انجام داد که از لنز دوربین ها دور نماند.

مهاجم فرانسوی اینتر، پیراهن خود را روی یکی از پرچم‌های کرنر که نشان میلان بر آن درج شده بود، قرار داد و با خارج کردن آن از جایگاه خود، به شادی پرداخت.

اقدام شیطنت‌آمیز مارکوس تورام

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد