Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دستگاه قضا طی تماسی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر همکاری و مساعدت با سایر دستگاه‌ها در راستای بسیج امکانات و تأمین امنیت و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه‌دیدگان تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در پی وقوع زمین‌لرزه در برخی نقاط استان هرمزگان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا طی تماسی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر همکاری و مساعدت با سایر دستگاه‌ها در راستای بسیج امکانات و تأمین امنیت و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه‌دیدگان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیرو تماس و پیگیری رئیس قوه قضائیه مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه هیئتی از مسئولان قضایی این استان از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان بازدید به عمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در همین ارتباط گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله بامداد امروز، با پیگیری حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، یک تیم ویژه از مسئولان قضایی استان هرمزگان شامل رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و سایر مقامات قضایی، در روستا‌های سایه‌خوش و کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه که محل کانونی زلزله هستند، حاضر شدند.

قهرمانی افزود: رئیس قوه قضائیه همچنین دستورات لازم را جهت پیگیری مطالبات قانونی زلزله‌زدگان و همچنین نظارت بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات میان حادثه‌دیدگان صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به ابلاغ دستورات ویژه قضایی برای برقراری نظم و امنیت در محل وقوع زلزله اظهار کرد: نیرو‌های پزشکی قانونی استان هرمزگان نیز با حضور در محل کانونی وقوع زلزله، اقدام به شناسایی اجساد جانباختگان و صدور دستورات لازم برای تحویل پیکر‌های متوفیان به خانواده‌هایشان کردند.

قهرمانی همچنین از دیدار‌های مقامات قضایی استان هرمزگان با خانواده‌های متوفیان زلزله بامداد امروز در غرب این استان و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان خبر داد و گفت: در جریان این زلزله پنج نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسئولان قضایی تأمین امنیت رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامی‌داشت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و آغاز سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت از پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد و گفت: با توجه به دستورات و تأکیدات رئیس عدلیه، دستگاه قضا به‌عنوان یکی از قوای سه گانه به‌منظور تحقق عینی و عملی راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری ایفای نقش خواهد کرد و در همین راستا مجموعه قضائی استان تهران نیز به مسئولیت‌های قانونی خود در این حوزه به‌طور ویژه عمل می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به برخی از اقدامات دستگاه قضا در استان تهران به‌منظور حل مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: در سال گذشته سیاست دستگاه قضا در دوره «تحول و تعالی» مبنی بر حمایت قانونی از چرخه تولید به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار داشته و بر همین اساس، پیگیری‌های ویژه‌ای به‌منظور رفع موانع و مشکلات مورد اشاره در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران با مشارکت سایر دستگاه‌ها صورت گرفت.

وی در همین زمینه از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه پیگیری‌های مجموعه قضائی استان تهران در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی منتهی به احیا و راه‌اندازی هفت واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال و جلوگیری از تعطیلی ۴۸ واحد تولیدی و صنعتی فعال با جمعیتی بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کار شد.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج و دستاوردهای حاصل از تشکیل «کارگروه مدیریت تحقق و رسیدگی در پرونده‌های مربوط به شرکت‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در خلال بررسی پرونده‌های مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی توسط کارگروه مذکور، مشکلات و مسائلی احصا شد که ناشی از برخی رویه‌ها و ناهماهنگی‌ها میان دستگاه‌ها و ادارات مختلف بود که در همین زمینه مقرر شد تا نتایج حاصل از آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته به‌منظور اصلاح رویه‌ها و تقویت هماهنگی میان‌بخشی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه رویکرد دستگاه قضا با توجه به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید، تقویت تعامل با سایر بخش‌ها و شناسایی ظرفیت‌های مشارکت مردم در امر جهش تولید است، گفت: با توجه به تأکیدات و دستورات رئیس قوه قضائیه این موضوع به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار دارد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6062627 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • نگرانی شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه: حالا چرا اینقدر عجله؟!
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران