Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مژگان مینوسپهر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به شناسایی یک مورد قطعی بیماری تب کریمه کنگو در استان یزد، اظهارداشت: با توجه به شناسایی یک مورد قطعی بیماری تب کریمه کنگو در استان یزد به شهروندان توصیه می شود گوشت مورد تایید سازمان دامپزشکی را خریداری کنند.

وی افزود: شهروندان در صورت خرید گوشت، با قرار دادن آن در یخچال به مدت 24 ساعت و همچنین قطعه کردن و بسته بندی آن با دستکش، در روزهای آینده اقدام به مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه بیماریهای غیر واگیر مرکز بهداشت استان یزد افزود: بیماری تب کریمه کنگو، یک بیماری حاد تب‌دار و خون‌ریزی دهنده است که از طریق گزش کنه یا تماس با خون یا ترشحات یا لاشه دام و انسان آلوده منتقل می‌شود.

وی گفت: این بیماری یک بیماری مشترک بین انسان و حیوان است که هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما بیماری تب کریمه کنگو شیوع پیدا می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیماری تب کریمه کنگو استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هشدار داد که پس از گذشت ۱۹۳ روز از جنگ، نگرانی زیادی در مورد توقف ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های این باریکه وجود دارد.

این وزارتخانه اشاره کرد که شواهد نشان می‌دهد ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های غزه هر لحظه ممکن است از کار بیفتد که این مسئله منجر به وقوع فاجعه‌ای بهداشتی خواهد شد.

وزارت بهداشت غزه تمامی نهادهای ذی‌ربط را به تهیه ژنراتورهای جدید یا تلاش برای بازگرداندن خطوط برق به بیمارستان‌ها فراخواند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین