Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، هزاران حاجی از یک میلیون زائری که برای ادای مناسک حج راهی سرزمین وحی شده‌اند، دیروز جمعه خود را از مدینه منورة به مکه مکرمه رساندند.

صدها نفر از حجاج در حالی که لباس حج بر تن داشتند، و برخی از آنها با چتر خود را از گرمای خورشید پنهان کرده بودند، به دور خانه خدا طواف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین نخستین نماز جمعه ماه ذی‌الحجة در فضای روحانی مسجدالاحرام و مدینه منوره و با حضور  زائران خانه خدا، اقامه شد.

در همین رابطه ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی از مامور شدن ۴۰۰ نفر برای استقبال از زائران خانه خدا و راهنمایی آنها در صحن طواف و نمازخانه‌ها و ورود و خروج زائران به داخل مسجد الحرام خبرداد.

مقامات سعودی در این باره اعلام کردند، یک میلیون نفر زائر بین 18 تا 65 ساله برای ادای مناسک حج امسال در مکه مکرمه حضور می‌یابند و این در حالی است که این تعداد در سال‌های پیش از کرونا بیش از دو برابر بوده است.








 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حج عربستان مکه مکرمه مسجدالحرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس هدف از این فراخوان را مقابله با تلاش صهیونیست های افراطی برای بی احترامی به محوطه مسجد الاقصی و برگزاری مراسم قربانی در داخل آن در روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی دانست.

جنبش حماس تأکید کرد: ما از ملت فلسطین در کرانه باختری، اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و مدافعان و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی در بیت المقدس که اثبات کرده اند در خط مقدم دفاع از قبله و سومین حرم مسلمانان هستند، تقدیر نموده و جهاد و فداکاری آنها را ارج می نهیم.

این جنبش مبارز فلسطینی همچنین افزود: ما از تلاش این مبارزان برای ادامه راه دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی و مقابله با تلاش های فاشیستی کابینه رژیم اشغالگر و جنایتکاران جنگی در آن مانند بن گویر، در راستای توهین به مسجد الاقصی حمایت می نماییم و از امت اسلامی و همه آزادگان در سراسر جهان می خواهیم با هر ابزار و روش ممکن از مسجد الاقصی، بیت المقدس و غزه و مبارزه مشروع ملت فلسطین تا پایان تجاوزگری رژیم اشغالگر و دستیابی فلسطینی ها به حقوقشان و آزادی سرزمین و مقدساتشان دفاع نمایند.

دیگر خبرها

  • زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع