Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:28:23 GMT

کشف پنج تن کود شیمیایی قاچاق در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۴۹۱۳

کشف پنج تن کود شیمیایی قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پنج تن کود شیمیایی قاچاق از سودجویان کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از آن پنج تن کود شیمیایی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران عنوان کرد: راننده متخلف کالاهای قاچاق دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

 وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان خرداد ماه افزون بر ۸۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون و ۸۱۱ هزار ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد.

خادمیان عنوان کرد: امسال ۵۶ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در گچساران توقیف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: بیشترین میزان کالاهای قاچاق  کشف شده امسال شامل لوازم‌خانگی بهداشتی، خوراکی و آرایشی بوده است.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران همچنین از دستگیری ۲ نفر سارق ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

خادمیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در گچساران، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام گشت زنی های هدفمند،۲ نفر سارق ساختمان های نیمه کاره را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

خادمیان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۸ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان گچساران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی  گچساران با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی تیبا متعلق به سارقان توقیف شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف قاچاق ساختمان های نیمه کاره فرمانده انتظامی مرجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ مریمی بیان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد