Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی استان هرمزگان جهت آماده سازی و اعزام تیم محب به منظور ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی به آسیب‌دیدگان زلزله هرمزگان خبر داد.

بهزاد وحیدنیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه خدمات حمایت‌های روانی و اجتماعی به آسیب‌دیدگان زلزله هرمزگان اظهار کرد: جلسات برنامه‌ریزی برای اعزام تیم محب برگزار و فراخوان اعضای محب توسط استان هرمزگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تیم‌های محب در حال آماده‌سازی و اعزام به محل وقوع زلزله هستند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم‌های اعزامی مشخص است؟ بیان کرد: تعداد قطعی تیم‌ها هنوز مشخص نیست و بعد از بررسی ابعاد زلزله و وسعت آسیب، تعداد تیم‌های محب برای اعزام مشخص می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله در هرمزگان زلزله سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرشلال: امیدوارم بهترین نسخه‌مان را در المپیک ارائه کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان ابراز امیدواری کرد، شاگردانش در المپیک پاریس بهترین عملکرد را داشته باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران درباره آخرین شرایط این تیم در آستانه اعزام به جام جهانی تایلند اظهار داشت: ما با توجه به مسابقه‌ای که در فروردین داریم در ایام عید اردوهای‌مان را قطع نکردیم. ما به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر در اردو بودیم و در این مدت هم تمرینات خود را ادامه دادیم.

نصیرشلال: به رکوردهای داوودی خوشبین هستیم/ 4 وزنه‌بردار به جام جهانی تایلند می‌روند

 

وی در ادامه افزود: غیر از چهار نفری که به تایلند اعزام می‌شوند سایر وزنه‌برداران هم در این اردو حضور دارند و در کنار سایر بچه‌ها تمرین می‌کنند. شرایط ما نرمال است و نخستین گروه‌مان نیز روز 13 فروردین اعزام می‌شود. 99 درصد سهمیه علی داوودی و میرمصطفی جوادی برای حضور در المپیک قطعی شده است. یک مقدار شاید در دسته وزنی رضا دهدار نیاز به توجه و تلاش بیشتری باشد که البته آنهم قطعی است و رضا سهمیه‌اش را دارد. ضمن اینکه ما در دسته فوق‌سنگین آیت شریفی را هم داریم. دلیل اینکه کسب سهمیه او اعلام نمی‌شود این است که طبق قوانین فدراسیون جهانی از هر کشور در هر دسته وزنی فقط یک وزنه‌بردار می‌تواند شرکت کند و علی داوودی شرایط بهتری دارد، اگر نه آیت هم شرایط کسب سهمیه را دارد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با اشاره به اجباری بودن حضور ورزشکاران در تایلند گفت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بچه‌های ما بتوانند آزمایش دوپینگ هم بدهند. ما به تایلند می‌رویم تا در آنجا سه سهمیه‌مان را کامل کنیم. بلافاصله پس از این رقابت‌ها یک اردوی چهار پنج ماهه را آغاز می‌کنیم و این اردو تا قبل از اعزام به المپیک ادامه خواهد داشت. امیدوارم بتوانیم در المپیک بهترین نسخه خودمان و بهترین چیزی را که مردم از وزنه‌برداری انتظار دارند، ارائه کنیم. امیدوارم هر آنچه که خواست خداست برای ما اتفاق بیفتد.

نصیرشلال در مورد تغییر نسل و پوست‌اندازی در وزنه‌برداری که وعده‌اش را داده بودند، خاطر نشان کرد: کسانی که در هر رشته‌ای اهل فن هستند می‌دانند که این پوست‌اندازی کار سختی است و هزینه‌های خاص خودش را دارد. ما این کار را از روز اول شروع کرده‌ایم و از روز نخست با حفظ احترام به باسابقه‌ها و پیشکسوتان تمام تلاش‌مان را کردیم تا تیمی را آماده کنیم که برای سال‌های آینده که حتی ممکن است مربوط به دوره کاری ما هم نباشد کارایی داشته باشد و وزنه‌برداری ثمره‌اش را ببیند. شاید در سال‌های آینده ما نباشیم، اما نیت‌مان این است که یک بذری را بکاریم تا در سال‌های آینده این بذر رشد کند. این وظیفه ما بود که داریم انجامش می‌دهیم. تا اینجای کار هم همه چیز خوب پیش رفته است، البته هنوز از لحاظ کمی مشکل داریم و به وزنه‌برداران بیشتری نیاز داریم تا پشت این تیم باشند و بهترین‌ها به مسابقات اعزام شوند.

وی با یادآوری دوران حضورش در تیم ملی تصریح کرد: ما همیشه در اردو بودیم. یک سال که اردو را در طول همه این سال‌ها تعطیل کردند من به همراه یکی دیگر از بچه‌ها رودربایستی هم گیر کردیم و گفتیم نرویم خانه! همین هم شد و آن سال هم در اردو بودیم. خُب فضای اردو در سال‌های قبل مثل حالا نبود. برای اینکه اردوها از حالت خشک در بیاید از امسال جشن تولد بچه‌ها را در اردو می‌گیریم. برای بچه‌ها کیک می‌گیریم و دور هم 20 دقیقه، نیم ساعتی را خارج از فضای تمرین سپری می‌کنیم تا روحیه بچه‌ها بهتر شود.

سرمربی تیم ملی راجع آرزوی‌اش پای سر سفره هفت سین هم گفت: امسال سال المپیک است. در ابتدا خواستم تا تمام کاروان ایران و سپس اعزامی‌های وزنه‌برداری به المپیک حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها داشته باشند و ان‌شاءالله با کسب مدال و دست پر به ایران برگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • ◄ فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • نصیرشلال: امیدوارم بهترین نسخه‌مان را در المپیک ارائه کنیم
  • اعزام و پذیرش ۹۵۰ هزار مسافر در فرودگاه‌های کشور