Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اهدای ۲۱ هزارمین جهیزیه بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های نیازمند برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) و هفته ازدواج، صبح امروز در مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، معاونان ارشد ستاد اجرایی فرمان امام، رئیس کمیته امداد امام خمینی و مدیرعامل بنیاد احسان مراسم پویش احسانه و آغاز توزیع مرحله جدید جهیزیه‌های اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های نیازمند در محل نمایشگاه دائمی دستاورد‌های این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در ابتدای این مراسم ضمن تبریک این ایام خجسته گفت: یکی از سیاست‌هایی که در سال‌های اخیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام با جدیت دنبال شده، توجه به بحث تسهیل ازدواج و فرزندآوری و جوانی جمعیت بوده که از طریق بنیاد احسان و بنیاد ۱۵ خرداد در بحث توزیع جهیزیه و در بحث درمان ناباروری وارائه تسهیلات و مشوق‌ها برای فرزندآوری درحال اجراست.

علی عسگری افزود: امسال ۲۰۰۰ جهیزیه را از طریق کمیته امداد بین نوعروسان مددجوی این کمیته توزیع کردیم، از امروز ۲۰۰۰ سری جهیزیه دیگر را تا قبل از ماه محرم از طریق گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان به زوج‌های نیازمند در سراسر کشور اهدا میکنیم.

وی افزود: امروز و درمراسم شکرانه پویش احسانه، با اهدای همزمان جهیزیه در چند استان، ۲۱ هزارمین جهیزیه اهدایی ستاد با حضور دکتر مخبر اهدا و مرحله جدید این پویش در کشور آغاز میشود. تمام اقلام این جهیزیه‌ها از کالا‌های باکیفیت و دارای گارانتی ایرانی تأمین میشوند.

معاون اول رئیس‌جمهور نیز دراین مراسم گفت: این اولین باری است که به عنوان مهمان در مراسم ستاد اجرایی فرمان امام شرکت میکنم و به همه دست اندرکاران پرتلاش این مجموعه خداقوت میگویم.

محمد مخبر افزود: یکی از نقاط برجسته زندگی امیرالمونین (ع)، دقت و توجه ویژه مولا به بحث "مسئولیت اجتماعی" است، نکته‌ای که همواره جزو برنامه اصلی زندگی و حیات این امام بوده است.

وی ادامه داد: با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) و هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب، نهاد‌هایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام وکمیته امداد، با تأسی از امیرالمومنین وارد بحث عملیاتی کردن مسئولیت اجتماعی حکومت شدند.

مخبر افزود: حملاتی که دراین سال‌ها از سوی دشمن و ضدانقلاب به این نهاد‌ها میشود یک دلیلش همین نقش‌آفرینی در مسئولیت‌های اجتماعی مانند اشتغالزایی و احیای کارخانه‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه و کمک به مردم است.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: نهاد‌ها باید درخصوص ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری مردم و ارائه بسته‌های جذاب برای استفاده از ثروت فراوان کشور و مولد کردن دارایی‌ها هم ورود کنند.

در ادامه مراسم، ازطریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با استان‌های آذربایجان‌غربی، البرز، سیستان‌وبلوچستان و ایلام و با دستور معاون اول رئیس‌جمهور توزیع ۲۰۰۰ جهیزیه بین نوعروسان کم‌برخوردار آغاز شد.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در سخنانی ضمن قدردانی از کمک‌های ستاد اجرایی گفت: سال گذشته تصمیم گرفتیم ۸۲۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته توزیع کنیم، قدم اول را مثل همیشه دکتر مخبر برداشت و به مدد ما آمد، ۲۰۰۰ سری جهیزیه را ستاد اجرایی فرمان امام تقبل کرد و بلافاصله هم مراحل اجرایی انجام گرفت.

سیدمرتضی بختیاری افزود: بعد از ستاد، سایر نهاد‌ها و خیرین هم وارد میدان شدند و نهایتا این عدد محقق شد، وظیفه دارم از اقدامات ارزشمند تمام بخش‌های ستاد اجرایی و بنیاد احسان تقدیر و تشکر کنم که همواره مایه خیر و برکت برای کشور و مردم بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توزیع جهیزیه ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام معاون اول رئیس جمهور بنیاد احسان کمیته امداد نهاد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هفتاد و هفتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرگز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه؛ ۳ عضو سیمین سمیعی  ۳۴ ساله  برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: قرنیه‌های زنده یاد سیمین سمیعی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست مرحومه  برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

وی گفت: زنده یاد سیمین سمیعی از بیمارستان امام رضا (ع)  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش؛ تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • توزیع ۵۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند درمیان
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز