Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: ورود توده گرد و غبار عراقی تا اواخر وقت امروز سبب کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال خوزستان خواهد شد.

وی افزود: تا اواخر وقت فردا (به ویژه طی امروز) وزش باد به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان متوسط تا شدید خواهد بود و برخاستن گرد و غابر محلی و موقتی در ساعاتی از بعدازظهر در این مناطق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری ادامه داد: تا فردا یکشنبه روند کاهش دما و سپس تا اواخر هفته روند افزایش ملایم دما در سطح خوزستان پیش بینی می‌شود. شما غرب خلیج فارس نیز تا روز دوشنبه مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته شوش با ۴۹.۹ و ایذه با ۲۱.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند.

وی بیان کرد: حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۹.۶ و حداقل ۳۲.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان شوش اهواز خلیج فارس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان شوش اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان شوش اهواز خلیج فارس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز سه شنبه احتمال وزش باد‌های متوسط تا شدید همراه با تند باد لحظه‌ای و رخداد گرد و خاک در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.
محمد سبزه زاری افزود: این پدیده در مناطق غرب و جنوب غرب استان فعال است و موجب کاهش دید افقی، افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک وجود دارد.
از بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان خواسته شده از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • وقوع بارش‌های خفیف در خوزستان تا روز دوشنبه