Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه استقلال پس از جدایی محمد دانشگر و رافائل سیلوا، علاوه بر جذب سید محمد حسینی، مدافع هوادار وضعیت چند بازیکن دیگر را هم برای تقویت خط دفاعی این تیم بررسی کرده است.

یکی از این نفرات سامان فلاح، مدافع ۲۱ ساله تیم ملی امید و پیکان است که استقلالی‌ها مصرانه خواستار جذب او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان در اولین اقدام برای انتقال فلاح نامه رسمی به باشگاه پیکان ارسال کردند که با پاسخ منفی طرف مقابل مواجه شدند.

پس از این اتفاق گفته می‌شود اواخر هفته گذشته مصطفی آجورلو در نشستی با امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان این درخواست را بار دیگر مطرح کرد که البته جلسه طرفین بی‌نتیجه ماند و عطابخش بار دیگر با درخواست استقلالی ها مخالفت کرد.  

مهم‌ترین مانع انتقال فلاح به استقلال قرارداد سه ساله او با پیکان است که بند فسخی در آن وجود ندارد. ضمن اینکه باشگاه پیکان با توجه به آینده درخشان این مدافع جوان به همین راحتی حاضر به از دست دادن وی نیست زیرا احتمال می‌دهد فلاح در آینده فرصت لژیونر شدن را هم به دست بیاورد.

به همین دلیل پیکان برنامه لژیونر شدن مدافع ملی پوش خود را هم در آینده مدنظر قرار داده و در صورتی که بخواهد او را به تیم ایرانی دیگری انتقال بدهد، شاید حتی مبلغی حدود ۱۰ میلیارد  تومان را هم قبول نکند.

کد خبر 687655 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال باشگاه پیکان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال باشگاه پیکان باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی جذاب پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی که با نتیجه دو-دو به پایان رسید، یک مهاجم باتجربه برای هواداری‌ها گل زد.

یونس شاکری، مهاجم شناخته شده هوادار که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد در نیم فصل دوم با حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی بنفش‌ها احیا شده است.

شاکری در بازی هفته بیست و چهارم برابر پیکان در دقیقه ۲۸ گل دوم را به ثمر رساند و با گذاشتن توپ زیر پیراهنش و خوشحالی خاص، از پدر شدنش خبر داد.

بازی پیکان و هوادار در دربی کوچک تهران با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال