Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:52:27 GMT

جانباز 70 درصد کرمانشاهی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۱۰۳

جانباز 70 درصد کرمانشاهی آسمانی شد

ایسنا/کرمانشاه " حاج بهرام خونسیاوشان" جانباز 70 درصد کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست.

 شھید والامقام حاج بھرام خونسیاوشان 26 خرداد سال 1367 در منطقه عملیاتی شاخ شمیران بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و روز گذشته (دھم تیر) پس تحمل سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت به همزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مراسم تشییع پیکر پاک جانباز گرانقدر 70 درصد شـھید والامقام "حاج بھرام خونسیاوشان" امروز شنبه(یازدهم تیرماه) با حضور جامعه ایثارگری و اقشار مختلف مردم در محل زادگاھش روسـتای کیسـله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

 آیت‌الله مصطفی علما امام‌جمعه کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی شهادت این جانباز گرانقدر را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: جانباز گرانقدر 70درصد حاج بهرام خونسیاوشان که از نمونه های صبر و ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، مایه سربلندی و افتخار خطه خون رنگ کرمانشاه است.

بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء و شهدای گرانقدر خواهد بود.

بدینوسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده محترم این شهید عزیز و مردم شهید پرور استان کرمانشاه، از خداوند متعال همنشینی با ائمه اطهار(ع) را برای این شهید بزرگوار مسئلت می نماییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت جانباز70 درصد كرمانشاه استانی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد