Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: ترمینال فرودگاه شهدای ایلام در دو فاز از سال 92 آغاز شد که فاز اول آن در سال 96 پایان و فاز دوم با پیشرفت 9٠ درصد در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام،محمدجواد یگانه در نشست خبری اظهار کرد: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به استان و بازدید از ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام مبلغ 4٠ میلیارد ریال  اعتبار جهت تکمیل این پروژه اختصاص یافت که تا کنون از این میزان یک میلیارد و 4٠٠ میلیون تومان جذب شد و مابقی طی دو ماه اینده همزمان با پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تجهیزات داخل ترمینال به مبلغ 6میلیارد و 5٠٠ میلیون تومان خریداری که در صورت تکمیل نصب می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای امسال  تا پایان خردادماه در مجموع3٠6 نشست و برخاست با جابجایی 39 هزار 35٠مسافر انجام شده است.

مدیرفرودگاه شهدای ایلام تصریح کرد: در این مدت 343هزار کیلوگرم بار از طریق چهار شرکت هواپیمایی آسمان،  زاگرس،  ماهان و ایران ایر در مسیرهای ایلامتهران، ایلام مشهد و بالعکس صورت گرفته است.

یگانه خاطر نشان کرد: روزانه 7٠٠ مسافر و هفتگی 5 هزار مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام جابجا می شوند.

وی گفت: فرودگاه شهدای ایلام امادگی راه اندازی پرواز ایلام_نجف و بالعکس در ایام اربعین در صورت داشتن متقاضی را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام فرودگاه شهدای ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، محمدهادی زارع‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار باید بشود و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید بشود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228111 برچسب‌ها افتتاح پروژه سازه های عمرانی

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار