Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدیدی با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری نشده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، دکتر فاطمه نوروزیان افزود : در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی بدلیل کرونا در استان ثبت نشده  است .

نوروزیان با بیان اینکه آمار فوتی های این بیماری کماکان ۲۶۱۶ تن است ، ادامه داد : در حال حاضر تعداد موارد بستری به دلیل کرونا در هرمزگان  ۱۱ تَن است که تحت نظر هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : در حال حاضر تعداد ۲۵۶ بیمار در استان مبتلا به کرونا هستند که از این تعداد ۲۴۵ تَن به صورت سرپایی و ۱۱ نفر به صورت بستری تحت درمان هستند .

گفتنی است ،  در حال حاضر هیچ بیماری بدلیل کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری نیست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله جدیدترین 11 تیر برنا هرمزگان سایه خوش ـآمار کرونا نا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود

 

مهرداد بذرپاش وزیر راه‌وشهرسازی در جلسه ستاد کمیسیون ایمنی راه‌ها با بیان اینکه طبق برنامه هفتم باید ۵۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جادهای کاهش یابد گفت: طبق آمارها باید سالانه ۱۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جاده ای کاسته شود به طوری که باید سالانه ۲ هزار نفر کم تر در جاده های کشور کشته شوند که رسیدن به این آمار بسیار دشوار است.

وی افزود: اقدامات میدانی برای رسیدن به این آمار بسیار مهم است و برای رسیدن به این هدف باید تمامی دستگاه ها به صورت جهادی تر و هم قسم تر در ستاد و در استان ها، شروع متفاوت تری داشته باشند.

او یادآور شد: نوروز ۱۴۰۳، هماهنگی میان دستگاه‌ها با کاهش جان‌باختگان جاده‌ای در طرح نوروزی همراه شد که آمار نهایی آن توسط مراجع مسئول اعلام خواهد شد؛ اما حتی یک جان‌باخته هم زیاد است و باید برای پیشگیری از آن تدابیری اتخاذ کرد.

 وی افزود: تحقق هدف‌گذاری کاهش ۱۰درصدی برنامه هفتم به‌عنوان نقشه مسیر، ایمنی بخشی به راه‌های کشور، در رأس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

 وزیر راه و شهرسازی رفع نقاط پرتصادف را یکی از اصلی‌ترین محورهای کار وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: در همین راستا در سال گذشته ۷۲۵ نقطه پر تصادف رفع شد و طبق هدف‌گذاری انجام شده با مجموعه پلیس، ۴۲۵ نقطه پر تصادف دیگر تا پایان دولت برطرف خواهد شد.

 همچنین در این برنامه سردار کمال هادیانفر معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: امسال باید بتوانیم هر جلسه ای که در کمیسیون ایمنی راه ها برگزار می شود باید مصوبات آن توسط دستگاه ها با جدیت بیشتری دنبال شود تا از تصادفات جاده ای در کشور جلوگیری شود.

وی افزود: باید به کشته های جاده ای کشور حساس باشیم و هر ۶۰ و یا ۷۰ نفری که در جاده های کشور کشته می شوند را جدی بگیری و باید بتوانیم با شرایط موجود این کشته ها را کاهش دهیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند 
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌ ها در حوزه تجارت خارجی در ۱۴۰۲
  • کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌های گمرکی در ۱۴۰۲