Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:19:46 GMT

رقابت فعالان حوزه طلا و جواهر در ۳۱ تیر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۲۱۱

رقابت فعالان حوزه طلا و جواهر در ۳۱ تیر

دومین مسابقه ملی طراحی طلا و جواهر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دومین همایش و مسابقه طراحی طلا و جواهر کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز ۳۱ تیرماه جاری میزبان نوآوری‌ها و فناوری‌های حوزه جواهرات و سنگ‌های زینتی می‌شود.

این رویداد فناورانه به همت کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ‌های قیمتی معاونت علمی و با همکاری اتحادیه طلا و جواهر و نقره مشهد میزبان فعالان فناور این حوزه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین دوره جشنواره‌ ملی طراحی طلا و جواهر در سال ۹۳ برگزار شد.

این مسابقه در دو گروه طراحی دستی طلا و جواهر و طراحی طلا و جواهر با استفاده از نرم‌افزار برگزار می‌شود و برگزیدگان این رویداد از جوایز ۶۰۰، ۳۰۰ و ۱۵۰ میلیون ریالی و نفرات چهارم تا دهم این رویداد از جوایز ۴۰ میلیون ریالی برخوردار می‌شوند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ تیرماه تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابت طلا و جواهر معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري طراحی طلا و جواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حسنلو در نشست خبری رویداد مانوین که امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد، با تاکید بر ضرورت هویت بخشی به صنایع خلاق و بومی کشور افزود: اکوسیستم فناوری نیازمند هویت بخشی است و ریشه آن در فرهنگ بومی و ملی و دینی ما نهفته است.

دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی با بیان اینکه فناوری های نرم به سراغ مسائل اجتماعی رفته است، افزود: یکی از کارکردهای فناوری حل مسایل کشور است و با توجه به چالش هایی که در زبان فارسی، وفاق اجتماعی، محیط زیست سلامت عمومی و عدالت اجتماعی وجود دارد می‌توانند با توسعه فناوری های نرم و فرهنگی حل شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه در واقع هرچقدر اکوسیستم توسعه فناوری های نرم توسعه یابد، مسائل اجتماعی در مسیر حل شدن قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد مانوین در همین راستا برنامه ریزی و متولد شد، چرا که ما نیاز داریم فناوری ها با رویکرد بومی و هویت ساز توسعه یابد و این رویداد در زمینه توسعه جریان های فناوری های نرم ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه اینوتکس برگزار خواهد شد. صنایع خلاق در واقع رکن بزرگ اقتصاد خلاق و فرهنگی کشور به شمار می‌روند.

حسنلو برگزاری نمایشگاه، رونمایی از دستاوردها، برگزاری نشست ها، گردهمایی ها و رخدادهای مختلف در حوزه فناوری های نرم را از رویدادهای جانبی این رویداد مانوین عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این رویداد نگاه نوآورانه، آینده‌نگرانه و عدم غفلت از نیازهای روز جامعه در عرصه‌ها و سطوح مختلف است. همچنین این رویداد با محوریت ترویج و جلب توجه سیاستگذاران، تصمیم سازان و تصمیم گیران به عرصه مهم و راهبردی صنایع خلاق است.

دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی با اشاره به تعریف پروژه های پیشران در حوزه های فناوری های نرم و فرهنگی گفت: پروژه های پیشران پروژه هایی است که از نظر اقتصادی و صنعتی قادر هستند یک اکوسیستم خاص را چند پله جلوتر براند.

حسنلو ضمن بیان اینکه برای این منظور ۱۷ کارگروه ذیل سند این ستاد تشکیل شده که در ۳ لایه پروژه هایی تعریف شده است، گفت: برخی پروژه ها، پروژه های کلان ملی است که نیاز به اعتبارات و زیرساخت های جدی دارد و برخی دیگر نیاز به اعتبارات زیادی ندارند اما نیازمند تجمیع ظرفیت ها و کنسرسیوم ها هستند.

دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی بیان کرد: دسته سوم پروژه ها، پروژه هایی هستند که نیاز به زیرساخت های قانونی و فیزیکی دارند. تاکنون ۳ پروژه کنسرسیوم صادرات اسباب بازی، یک پلتفرم به هم رسانی آموزشی و آزمایشگاه اثر اجتماعی تایید شده است و علاوه بر این ۱۰ پروژه دیگر در دستور کار ستاد قرار دارد.

کد خبر 6086415 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی«کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • کاگنوپل پنجره‌ای به سوی جدیدترین پیشرفت‌های علوم شناختی
  • ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو