Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس در دیدار اخیر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به جذب اعتبارات تملک دارایی در سطح ملی به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری مینودشت شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت ادامه داد: چهار میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به بودجه سال ۱۴۰۰ برای تعمیر موتورخانه و رنگ آمیزی ساختمان است که در مرحله مناقصه قرار دارد و ۱۰ میلیارد ریال مربوط به تجهیز سالن به امکاناتی مانند نور، صدا و پرده سن در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ جذب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی تاکید کرد: با انجام تعمیرات و خریداری تجهیزات لازم تا پایان سالجاری وضعیت مجتمع فرهنگی هنری مینودشت برای استفاده هنرمندان به حد مطلوب خواهد رسید.

وی گفت: تجهیز مجتمع فرهنگی هنری و استقبال هنرمندان در اخذ مجوز فعالیت موسسات فرهنگی هنری نویدبخش آینده‌ای روشن در عرصه‌های فرهنگی هنری شهرستان مینودشت است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت همچنین از اختصاص سه میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ شهرستان توسط فرماندار به ساماندهی وضعیت مجتمع فرهنگی هنری خبر داد.

مینودشت با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آزادشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آزادشهر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع فرهنگی هنری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد