Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:39:10 GMT

معاون بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۳۰۲

معاون بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب شد

مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در حکمی «حامد فاتحی» را به عنوان ‌«معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی تالارها و مراکز» این بنیاد منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، مجید زین‌العابدین در این حکم بر اهتمام به برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فاخر هنری و فرهنگی، تعامل موثر با اهالی فرهنگ، هنرمندان، ساماندهی و بهبود وضعیت و نظارت کیفی بر برنامه‌های تالارها و مراکز وابسته ‌و ظرفیت‌سازی برای برنامه‌های جدید هنری و فرهنگی تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد فاتحی پیش از این مشاور استاندار و مدیرکل روابط بین الملل و روابط عمومی استانداری تهران بود و مسئولیت‌هایی همچون قائم مقامی رادیو نمایش، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مدیریت گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام جم و... را بر عهده داشته است.

آیین معارفه معاون جدید هماهنگی و برنامه‌ریزی تالار ها و مراکز بنیاد فرهنگی و هنری رودکی امروز برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد فرهنگی هنری رودکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست ستاد دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال با ۲۸۵ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم‌برخوردار، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به‌ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

کد خبر 747278

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان