Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:59:02 GMT

جانباز 70 درصد کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۳۰۳

جانباز 70 درصد کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست

حاج بهرام خونسیاوشان جانباز 70 درصد کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، شھید والامقام حاج بھرام خونسیاوشان 26 خرداد سال 1367 در منطقه عملیاتی شاخ شمیران بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و روز گذشته (دھم تیر) پس تحمل سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت به همزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مراسم تشییع پیکر پاک جانباز گرانقدر 70 درصد شـھید والامقام حاج بھرام خونسیاوشان امروز شنبه(یازدهم تیرماه) با حضور جامعه ایثارگری و اقشار مختلف مردم در محل زادگاھش روسـتای کیسـله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

 آیت‌الله مصطفی علما امام‌جمعه کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی شهادت این جانباز گرانقدر را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: جانباز گرانقدر 70درصد حاج بهرام خونسیاوشان که از نمونه های صبر و ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، مایه سربلندی و افتخار خطه خون رنگ کرمانشاه است.

بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء و شهدای گرانقدر خواهد بود.

بدینوسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده محترم این شهید عزیز و مردم شهید پرور استان کرمانشاه، از خداوند متعال همنشینی با ائمه اطهار(ع) را برای این شهید بزرگوار مسئلت می نماییم.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا جانباز کرمانشاهی جانباز ۷۰ درصد جانباز 70 درصد کرمانشاهی شهادت جانباز کرمانشاهی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حاجیه خانم عزت صادق پور مادر شهید والامقام احمد زاهدیان سروندانی بر اثر کهولت سن در ۹۷ سالگی امروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید احمد زاهدیان سروندانی در جوار فرزندش به خاک سپرده شد. 

شهید والامقام احمد زاهدیان سروندانی ، متولد بخش سنگر رشت است در ۹ مهر سال ۶۳ با در اسارت گروه دمکرات به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • پدر شهیدان دهنوی به فرزندان شهیدش پیوست
  • نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی