Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:07:23 GMT

خوزستان این هفته خاک و گرما

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۳۴۴

خوزستان این هفته خاک و گرما

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌یینی گرد و خاک و افزایش دما برای استان در هفته پیش رو خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توده گرد و خاک عراقی تا اواخر وقت امروز سبب کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما تا اواخر وقت فردا به ویژه امروز وزش بادها به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان خوزستان متوسط تا شدید خواهد بود و برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در ساعاتی از بعد از ظهرها در این مناطق دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری افزود: تا فردا روند کاهش دما و سپس تا اواخر هفته روند افزایش ملایم دما در سطح استان وجود دارد. تا روز دوشنبه شمال خلیج فارس  مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۹.۹ و ایذه با ۲۱.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۹.۶ و ۳۲.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، از اواسط لغایت اواخر وقت امروز سه شنبه احتمال  وزش باد‌های متوسط تا شدید همراه با تند باد لحظه‌ای و  رخداد گردوخاک در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: این پدیده در مناطق غرب و جنوب غرب استان فعال می‌باشد و موجب  کاهش دید افقی،   افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک وجود دارد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود  احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان و اتخاذ تمهیدات لازم از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • وقوع بارش‌های خفیف در خوزستان تا روز دوشنبه