Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:55:26 GMT

تارتار: منتظریم پولدارها بازیکنان را بخرند!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۳۶۶

تارتار: منتظریم پولدارها بازیکنان را بخرند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن پس از جلسه هم‌اندیشی اعضای تیمها برای آغاز لیگ برتر گفت: من جا دارد از آقای سهیل مهدی تشکر کنم. به هر حال جلسه خوبی بود و نظرات همه مربیان را شنیدند و سعی کردیم برنامه‌ای را سازمان لیگ تدارک ببیند که منافع باشگاه را در نظر بگیرد و بحث تیم ملی هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشالله با جمع بندی این نظرات، فصلی خوب را داشته باشیم.

او در مورد جذب بازیکن اظهار داشت: ما منتظر هستیم تیمهای متمول یارهای خودشان را بگیرند، چون بازیکنان به پیشنهادات ما فکر هم نمی‌کنند. البته چند بازیکن خوب گرفتیم و سر فرصت بازیکنان دیگر را جذب کنیم.

وی با اشاره به آغاز تمرینات ذوب آهن عنوان کرد: تمرینات ما از روز نهم شروع شده و ادامه دارد تا با بازیهای تدارکاتی آماده شویم برای لیگ.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار سرمربی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مردمی رسانه رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR از مخاطبین خود دعوت کردتا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق این صفحه ارسال نمایند.

به گزارش ایسنا، پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888067

دیگر خبرها

  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • باشگاه بدنسازی بچه پولدارها (عکس)
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • اگر این نشانه‌ها را دارید بسیار شخصیت قوی دارید
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • تارتار برای بهترین رتبه تاریخ نقشه کشید (عکس)
  • فراخوان مردمی رسانه رهبر انقلاب
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)