Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، در مجموع ۲۶۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ درکشور شناسایی شده و همچنین ۱۱ بیمار مبتلا به این بیماری نیز طی هفته گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته‌ای که گذشت (از شنبه چهارم تیر ماه تا جمعه دهم تیر ماه ۱۴۰۱)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است که از این تعداد در مجموع هفته گذشته ۴۳۳ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و بنابر اعلام وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور تا روز گذشته به هفت میلیون و ۲۳۸ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.   همچنین متاسفانه در هفته گذشته مجموعا ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.   بر این اساس  مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور نیز به ۱۴۱ هزار و ۳۹۰ نفر رسیده است.   البته در هفته گذشته طی دو روز سه‌شنبه - هفتم و چهارشنبه - هشتم تیر ماه، آمار فوتی‌های کرونا در کشور صفر بود و هیچ فوتی کرونایی در این دو روز ثبت نشده است.   در عین حال  بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در هفته اول تیر ماه ۱۴۰۱ مصادف با هفته ۱۲۳ همه‌گیری کرونا در کشور، کاهش یا ثبات بیماران بستری کرونا در ۲۱ استان کشور، افزایش در پنج استان کشور و افزایش مختصر در پنج استان دیگر گزارش شده است.   همچنین در هفته اول تیر ماه، کاهش یا ایستایی موارد مثبت متوفی در هفته اخیر در ۳۰ استان کشور گزارش شده است.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته گذشته کووید ۱۹ تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان دوباره پدر به ۳ بیمار

زهرا عظیمی گفت: پدر ۵۴ ساله رفسنجانی در ۲۲ فروردین‌ماه امسال در اثر سانحه تصادف و آسیب جدی به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) منتقل شد که علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان در ۲۸ فروردین‌ماه مرگ مغزی وی از سوی متخصصین تایید شد.

وی افزود: با رضایت خانواده ایثارگر، بامداد امروز ۳ عضو حیاتی، شامل: کبد و ۲ کلیه به شیراز منتقل و به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان بیان داشت: اهداکنندگان عضو، بخشندگانی هستند که فریاد سکوت بیماران نیازمند را شنیدند و دست ها و دل های پر از مهرشان با آن‌ها همنوا شده است و مرهمی به زخم آنان می‌شوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • رابطه سبک زندگی نادرست و رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود
  • جان دوباره پدر به ۳ بیمار
  • برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
  • نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری‌های بی‌دلیل بیماران
  • نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران