Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@22:39:37 GMT

شرکت متا در صدد بازطراحی اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۴۳۷

شرکت متا در صدد بازطراحی اینستاگرام

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد شرکت مِتا (شرکت مادر اینستاگرام) به دنبال حمایت جدی از بخش ویدیوهای کوتاه ریلز است. مت ناوارا، مشاور شبکه اجتماعی، اسکرین شاتی را در توییتر ارسال کرد که اطلاعیه‌ای را درباره یک قابلیت آزمایشی در اینستاگرام نشان می‌دهد. در این آزمایش، همه پست‌های ویدیویی به عنوان ریلز در این اپلیکیشن به اشتراک گذاشته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که ویدیوهای سبک تیک تاک، به سرعت به قالب محبوب در اینستاگرام و فیس بوک تبدیل شده است، این اقدام تعجب برانگیز نیست. مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا در گزارش درآمدهای مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ اعلام کرد ریلز اکنون قالب محتوایی برخودار از  سریع‌ترین نرخ رشد است.

کریس کاکس، مدیر محصول مِتا، ریلز را یک نقطه روشن برای این شرکت دانسته و در یادداشت اخیری به کارمندان این شرکت درباره اوضاع دشوار پیش رو، به دلیل کندی رشد هشدار داده است. یکی از پروژه‌هایی که مِتا قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روی آن متمرکز شود، درآمدزایی هر چه سریعتر از ریلز است.

ظاهرا زمان سپری شده برای مشاهده ویدیوهای کوتاه از سال گذشته، بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده و ۸۰ درصد این رشد، در فیس بوک بوده است. به همین دلیل، شرکت مِتا درصد بازطراحی اینستاگرام و صفحه خانگی فیس بوک برآمده تا ویدیوهای کوتاه به شکل بهتری در این پلتفرم‌ها گنجانده شوند. تبدیل همه پستهای ویدیویی به ریلز، به این شرکت امکان می دهد محتوای بیشتری برای انتشار داشته باشد و به معنای افزایش تماشای ویدیو در این پلتفرم و درآمدهای تبلیغاتی بیشتر خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، همه قابلیتهای آزمایشی به صورت گسترده عرضه نمی‌شوند و باید دید آیا قابلیت اخیر از مرحله آزمایشی عبور خواهد کرد یا خیر.

منبع: ایسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام شرکت م

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری شین هوا، شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد ۱۳۵ هزار و ۳۰۵ دستگاه از خودروی هیبریدی پریوس خود را در ژاپن به دلیل خطر باز شدن در‌ها در حین رانندگی فراخوان می‌کند.
بر اساس فراخوان این شرکت خودروسازی به وزارت حمل و نقل ژاپن در روز چهارشنبه، سه مورد شکایت مربوط به ایراد دستگیره درب عقب خودرو گزارش شده است، در حالی که وقوع هیچ گونه حادثه‌ای تأیید نشده است.
تویوتا اعلام کرد مدل‌هایی که فراخوان داده خواهند شد آنهایی هستند که بین نوامبر ۲۰۲۲ و آوریل ۲۰۲۴ تولید شده‌اند. این شرکت افزود تولید آنها را را متوقف می‌کند و تا زمان حل این مشکل، سفارش جدیدی از نمایندگی‌ها نمی‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس