Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها از امروز تا اربعین فضای محرمی و عاشورایی در استان ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کیامرث حاجی‌زاده در نشست ستاد اربعین با اشاره به اینکه همایش ملی و جهانی اربعین پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا باشکوه برگزار شود، گفت: مسئولان برای اربعین دنبال تبصره و ماده نباشند و نگویند نمی‌شود اینجا هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اعتبارات و هم امکانات دستگاه‌‌های برای اربعین پای کار بیاید، افزود: مبلغ دو میلیارد تومان برای ساماندهی زائرسرای استان در شلمچه اختصاص یافته که سرویس بهداشتی، حمام، سالن و دیوار زائرسرا تا ۲۰ مرداد ماه انجام شود، ضمن اینکه دستگاه‌ها در تامین خنک کننده و آب کمک کنند.

وی عنوان کرد: شرکت‌های آب معدنی باید آب مورد نیاز را تامین کنند و درمانگاه‌های سیار توسط اورژانس، هلال احمر و  دانشگاه علوم پزشکی برپا شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه اربعین امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: انتظار می‌رود استان ۱۰۰ درصد شیعه کهگیلویه و بویراحمد در موضوع اربعین پیشتاز باشد.

وی با اشاره به فعال شدن کمیته فرهنگی گفت: اربعین فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ و  تاریخ این استان است و باید بسته فرهنگی معرفی استان توریستی کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه با مشارکت اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان فضای استان از امروز اربعینی و عاشورایی شود، گفت: شهرداری‌ها و سایر نهادها در این زمینه همکاری و کمک کنند و از همین امروز در فضای استان شور و هیجان اربعین و محرم ایجاد شود.

حاجی‌زاده تاکید کرد: سازمان صمت، شرکت پشتیبانی امور دام، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و شورای آرد و نان برای تامین مواد غذایی مورد نیاز موکب‌ها کمک کنند‌، ضمن اینکه سیستم پیامکی دستگاه‌ها فعال شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین