Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،  به مناسب روزملی صنعت و تجارت صبح امروز مراسم افتتاح چندین طرح صنعتی در کشور به طور همزمان برگزار شد و در این مراسم شرکت صنعتی معدنی پایا فولاد کویر یزد با دستور رئیس جمهور  به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفراس انجام گرفت مسئولان استانی از جمله معاون توسعه و منابع انسانی استانداری یزد، فرماندار اردکان، بخشدار اردکان در شرکت پایا فولاد کویر یزد حضور یافته و در مراسم افتتاح شرکت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت ‌الله سید ابراهیم رئیسی، در مراسم افتتاح هشت طرح تولیدی و صنعتی کشور با بیان این‌که تولیدکنندگان و فعالین حوزه تولید مایه یأس دشمن و امیدواری مردم ایران هستند اظهار داشت: همه تلاش ما این است که تولید در کشور رونق پیدا کند.

وی بازار کشورهای همسایه را بسیار مهم دانست چرا که آنها خواستار تولیدات ایرانی هستند.

رئیس جمهور با گرامیداشت روز صنعت و معدن با اشاره به این‌که صنعت‌گران افسران تولید و اشتغال در کشور هستند گفت: ما باید بر خلاف خواسته دشمن تولید دانش بنیان و فناور را در کشور افزایش دهیم چرا که از ظرفیت دانایی و توانایی خوبی برخوردار هستیم.
وی ضمن تجلیل صنعتگران کشور گفت: اکنون باید به بازنگری تابلوی ترسیم شده برای صنعت و معدن بپردازیم و ببینیم که این نقشه راه دارای چه مشکلاتی است.
وی از حمایت دولت از تولید و فعالان اقتصادی با رفع موانع آن‌ها خبر داد و افزود: باید برای کشتی صنعت برنامه داشت و مشخص نمود که قرار است از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسید.
رئیس جمهور در این مراسم با تأکید بر اهمیت افزایش استانداردهای لازم در امر تولید، جلوگیری از خام فروشی و انتقال ارزش افزوده ادامه داد: ساختارهای فساد باید مشخص شده و به طور جدی با مفاسد اقتصادی برخورد و مبارزه شود همچنین اصلاح ساختاری فساد امری بسیار مهم است که باید انجام شود.

رئیسی با بیان اینکه دولت هوشمند به طور جدی باید انجام شود تصریح کرد سامانه‌ها می‌توانند در مقابل ساختارهای فساد قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه محیط زیست باید مورد توجه صنعتگران قرار بگیرد افزود: یکی از معروف‌ها توجه به صنعتگران و تجارت کشور است توجه به رشد تولید و رشد صادرات یکی از معروف‌های جامعه امروز ماست.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۵ درصد مالیات واحدهای تولیدی کاهش پیدا کرده است گفت: ما به اصناف و نظر آنها برای تایید مالیات‌ها و جلوگیری از فرار مالیاتی توجه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید کوچک شود تا مشکلات کمتری برای نظام داشته باشد و تلاش ناداین است که دولت کوچک شود.

رئیسی با اشاره به تأکیدات و سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: موانع تولید باید با پیگیری جدی حل شود؛ قاچاق کالا یکی از موانع تولید در کشور است علاوه بر این از واردات بی‌رویه باید جلوگیری کرد تا تولید داخلی رونق داشته باشد.

در این مراسم که شاه حسینی معاون توسعه و برنامه‌ریزی استانداری، سبزواری فرماندار اردکان، محمدی کارشناسان سازمان صمت استان یزد شرکت کرده بودند در پایان این مراسم از مجموعه شرکت پایا فولاد کویر یزد بازید نموده و با روند تولید در این کارخانه آشنا شدند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور شرکت صنعتی معدنی افتتاح استان یزد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بنابر اعلام معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای رئیسی، صبح پنجشنبه در دومین سفر خود در دولت سیزدهم به استان سمنان، نیروگاه برق این استان را افتتاح می‌کند.

محسن منصوری گفت: افتتاح حدود ۲۰۰ واحد راکد و نیمه تعطیل و دیدار با مردم سمنان و شاهرود، از برنامه‌های سفر رئیس جمهور در این سفر استانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد