Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:16:10 GMT

آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۴۹۹

آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،  سردار مصطفی مثنوی در این آیین با بیان اینکه امروز چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد اظهار کرد: این مقطع از انقلاب بسیار حساس است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌ وبویراحمد یکی از دلایل این حساسیت‌ها را شناخت و روشنگری شاخصه‌های انقلاب اسلامی نسبت به گذشته عنوان و تصریح کرد: امروز در مرحله گفتمان و عمل و جهاد تبیین در نقطه روشنی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مردم سالاری دینی را از دیگر علل دوران حساسیت امروز انقلاب عنوان و افزود: امروز مرز گفتمانی ما فراتر از مرزهای جغرافیایی و سیاسی است.

مثنوی با توجه به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم جهاد کبیر را تبیین کنیم، بهترین جلوه‌گاه آن مقابله با جنگ ترکیبی است.

وی بیان کرد: دشمن امروز در مواجهه گفتمان و عمل، مقابل نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است.

مثنوی با بیان اینکه راهبردهای جمهوری اسلامی جواب پس داده‌اند گفت: امروز ما در وسط منطقه ناامن جهان، امن‌ترین هستیم و بیشترین اقتدار را در آسیا داریم.

حمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه سابق مقاومت بسیج دهدشت نیز در این آیین هدف سپاه را خدمت به مردم عنوان و اظهار کرد: اگر مردم نباشند پاسداری مفهومی ندارد.

وی به تشریح بخشی از عملکرد خود در چهار سال خدمت‌گزاری خود در ناحیه مقاومت بسیج دهدشت پرداخت و افزود: علی‌رغم تورم‌ها، طی این مدت ۱۸۰ خانه مددجوی کمیته امداد را به سرانجام رساندیم.

محقق‌زاد، از توزیع ۴۰هزار بسته حمایتی کمک مومنانه، گازکشی ۳۰۰خانوار، کمک به سیل زدگان خوزستان، راه‌اندازی موکب شهدای شهرستان، کمک در مهار آتش‌سوزی خائیز و آغاز عملیات اجرایی درمانگاه شفاء دهدشت به عنوان بخشی از عملکرد چهارساله سپاه ناحیه دهدشت نام برد.

سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین عزت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا عنوان و اظهار کرد: افتخار می‌کنم‌ که خدمت‌گزار قشر بسیج هستم و ان‌شاءالله با همت همه بسیجیان تلاش‌ها را بیشتر خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در این آیین از زحمات حمزه محقق‌زاده تقدیر و سید علی‌اصغر پوربهشت به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

لازم به ذکر است حمزه محقق‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان گچساران منصوب شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دهدشت معارفه فرمانده سپاه کهگیلویه خبرگزاری فارس مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود

به گزارش قدس خراسان، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است