Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از بازداشت چهار سودامرگ با ۱۱۰ کیلوگرم روانگردان شیشه خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین دراین‌باره گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در بررسی‌های اطلاعاتی خود متوجه شدند که چهار نفر با تشکیل باندی در حوزه خرید و فروش موادمخدر اقدام به تهیه مقدار قابل توجهی موادمخدر از یکی از کشورهای همسایه شرقی کرده و آن را به مخفیگاه خود در جنوب تهران منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس محل نگهداری این مواد را شناسایی کردند، گفت: در ادامه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات پلیسی نیز صورت گرفت و در نهایت ماموران در عملیاتی غافلگیرانه به مخفیگاه این افراد اعزام شده و چهار عضو این باند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

آذین با بیان اینکه از مخفیگاه این افراد ۱۱۰ کیلوگرم ماده مخدر روانگردان شیشه کشف و ضبط شد، گفت:‌ این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به جرم خود اقرار کردند. در ادامه نیز چهار متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران شيشه پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی را که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی موادمخدر بود، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل، ۴ متهم غافلگیر شدند. 

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی تیزرو در این محل، ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد