Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

اخبار شرکتها؛ به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، محسن شکراللهی، مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی بازدیدی یک روزه از خطوط تولید و بخش‌های مختلف زنجیره ارزش در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکراللهی در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حضور در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: صنعت لوازم خانگی ایران وارد نسل چهارم صنعت و طراحی پایه محصولات برمبنای نیاز روز در OBM شده است و امروز می‌توانیم این نوید رو به مردم عزیز بدهیم که قطعا تا سه سال دیگر شاهد سطوح توسعه یافته‌ای از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در این صنعت استراتژیک خواهیم بود.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سخت‌کوشی مهندسان و جوانان ایرانی در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران ستودنی است، تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

شکراللهی اضافه کرد: بیش از 20 واحد مجهز تولیدی در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مشغول به فعالیت هستند و بر مبنای طرح‌های توسعه‌ای این گروه صنعتی، هشت واحد تولیدی دیگر نیز در دست راه‌اندازی و بهره‌برداری به منظور افزایش کمی و کیفی تولید و حفظ مقیاس اقتصادی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مجموعه صنعتی با ظرفیت تولید دو میلیون دستگاه محصول لوازم خانگی در سال بر مبنای یک سرمایه‌گذاری بیش از 27 هزار میلیارد تومانی راه‌اندازی شده و 11 هزار میلیارد تومان هم در طرح‌های توسعه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیون یورویی انتخاب الکترونیک در زمینه طرح توسعه تولید محصولات ظرفشویی به منظور تامین بیشتر نیاز بازار، خاطرنشان کرد: امسال در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک شاهد شکسته شدن رکورد تولید و تحویل محصولات بودیم و افزایش سه میلیون یورویی میزان صادرات این مجموعه نیز نشان‌دهنده رشد محسوسی در این زمینه است.

شکراللهی افزود: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به طراحی و پیاده‌سازی زنجیره ارزش استراتژیک در صنعت لوازم خانگی از حلقه تامین مواد اولیه و تولید قطعات تا تولید محصول نهایی و راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی فروش، لجستیک و خدمات پس از فروش شده است.

وی یادآور شد: دولت کنونی قصد دارد تا برای بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی فعال در این بخش، بازارسازی کرده و حرکت صنایع در مسیر تامین هرچه بیشتر نیاز داخل و توسعه صادرات، تسهیل کند.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی زنجیره ارزش، بومی‌سازی دانش طراحی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در محصولات، سه اولویت مهم برای صنعت لوازم خانگی است، تصریح کرد: طراحی و پیاده‌سازی سیستم هوشمند رضایت مشتری در برند اسنوا یکی از نمونه اقدامات تحولی و توسعه‌ای در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است که می‌توان بهره‌برداری از آن را تحت عنوان یک سیستم شاخص در این زمینه در وزارت صمت، سیاستگذاری کرد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک معدن و تجارت برای بیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران