Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:29:46 GMT

کاریکاتور/ جوانی جمعیت ایران در سرازیری پیری!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۶۰۵

کاریکاتور/ جوانی جمعیت ایران در سرازیری پیری!

حدود سه دهه‌ است که نرخ رشد جمعیت کشور روند نزولی به خود گرفته است و در سال‌های نه‌چندان دور به صفر می رسد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/2737682 درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای قانون جمعیت و جوانی و حمایت از فرزندآوری بیان کرد: یکی از تکالیف دولت در زمینه حمایت از جوانان و ازدواج و فرزند آوری، اعطای زمین در قالب نهضت ملی مسکن در کنار تسهیلات ساخت است.

وی با بیان اینکه در این استان پنج هزار خانواده مشمول طرح دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت هستند، تاکید کرد: این خانواده‌ها در کنار زمین از وام بانکی ساخت هم بهره مند می‌شوند.

استاندار سمنان با اشاره به واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سمنانی در دو مرحله، تاکید کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح در استان یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط یعنی افرادی که فرزند سوم و بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن متولد شده بود، واگذار شده است.

هاشمی با بیان اینکه در مرحله دوم واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت که با حضور رئیس جمهور در استان سمنان مقارن شد نیز یک هزار و ۱۵۸ فقره زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار شد، افزود: استقبال مردم استان از این طرح خوب بوده است.

وی از تداوم واگذاری زمین به دیگر افراد واجد شرایط در استان سمنان خبر داد و افزود: طبق تعهد برای تمام پنج هزار نفر واجد شرایط این قانون، زمین مورد نیاز تأمین شده و خواهد شد.

کد خبر 6087853

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند