Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: فدراسیون والیبال و کادر فنی نهایت تلاش خود را می کنند تا شرایط مناسبی برای بازیکنان مهیا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان پیرامون آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با ابراز رضایت از وضعیت تیم ملی در شهر گدانسک، اظهار داشت: خدا رو شکر در لهستان شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مصدومیت‌های جزئی بازیکنان برای شروع هفته سوم، بیان داشت: با توجه به مدت زمان اردو و حساسیت هفته سوم لیگ ملت‌ها با نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی از یک ماساژور با تجربه لهستانی خواستیم که در ایام حضورمان در لهستان در هتل حاضر شود و به ماساژ بازیکنان بپردازد و با توجه به تجربه و مهارتش، در بخش‌های از فیزیوتراپی هم کمک کند.   سرپرست تیم ملی با بیان این‌که فدراسیون والیبال و کادر فنی نهایت تلاش خود را می کنند تا شرایط مناسبی برای بازیکنان مهیا شود، تصریح داشت: تلاش می‌کنیم تا مردان والیبال ایران با ایده‌آل‌ترین حالت ممکن در رقابت‌های هفته سوم حاضر شوند و امیدواریم بهترین عملکرد ممکن از خود به نمایش بگذارند.   مردان والیبال ایران روزهای ۱۴ تا ۱۸ تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا و اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته سوم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان خامه‌ای به سبک قنادی با تمامی ترفند‌ها (فیلم) طرز تهیه همبرگر مرغ خانگی؛ ساده، سریع و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • زوایای هوشمندسازی انرژی در برنامه هفتم توسعه
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود