Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش صداو سیما؛ روزنامه نیویورک تایمز در روز‌های اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه‌های معاند نیز قرار گرفت.

طرح این ادعا در واقع بازنشر شایعه‌ای است که در سال ۱۳۹۸ و پس از مراسم تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه توسط رسانه‌های ضد انقلاب فارسی‌زبان مطرح شده بود و در همان مقطع نیز توسط سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه تکذیب و تاکتیکی نخ‌نما شده که معمولا پس از تغییر و تحولات سپاه توسط دشمنان مطرح می‌شود، عنوان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری نیز که در همان مقطع طرح این شایعات را به دلیل نقش خود در حوزه‌های حفاظتی دانسته بود؛ در واکنش به بازنشر مجدد و غیر حرفه‌ای این شایعه که پس از تغییرات جدید سپاه و پس از ۳ سال مجددا مطرح شده است، آن را به دلیل شکست‌های پی در پی نظام سلطه و صهیونیسم از سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اینگونه اقدامات توسط دشمنان زخم خورده از انقلاب با هدف ناامید کردن مردم نسبت به سپاه و اقدامات موثر این نهاد مردمی و نیز مرهم گذاشتن بر شکست هایشان صورت می‌پذیرد.

سردار نصیری با تاکید بر اینکه سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی هستم گفت: خداوند متعال را شاکرم که حیات من در دفاع مقدس و سنگر پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران رقم خورده است و امیدوارم عاقبت بخیری و شهادت در این لباس مقدس برایم حاصل شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انصارالله: آمریکا در بحران فرو رفته است/ رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست قرار دارد

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، عبدالملک الحوثی با بیان اینکه زمان سلطه، استعمار و بردگی مردم از طریق نسل‌کشی سپری شده است، افزود: خسارت آمریکا در این نبرد سنگین خواهد بود و اگر زیاده‌روی کند، عواقب آن بزرگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شود.

وی گفت: این شکستی که از آمریکا و انگلیس می‌بینید در نتیجه درگیر شدن با بخشی از نیرو‌های مسلح ما است و آن‌ها باید تصور کنند که اگر در مقابل صد‌ها هزار نفر از قهرمانان ما بر روی زمین قرار بگیرند، چه وضعیتی خواهند داشت.

رهبر انصارالله اضافه کرد: تاکنون ۸۶ کشتی هدف قرار گرفته‌اند که عدد مهم، بزرگ و تاثیرگذاری است و بار‌ها با موشک‌های کروز ام الرشراش هدف قرار گرفته شده است.

الحوثی همچنین گفت: اثر حملات یمنی‌ها در دریا و همچنین به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی کاملا روشن است و دشمن صهیونیستی به این موضوع اذعان دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به تجاوز نظامی خود به کشورمان ادامه می‌دهند و حملات آن‌ها در این هفته به ۱۳ حمله و بمباران رسید.

رهبر انصارالله با بیان اینکه آمریکا و (رژیم) اسرائیل در هدف قرار دادن مردمی که برای دریافت کمک‌ها تجمع می‌کنند، هماهنگ هستند، اضافه کرد: دشمن اسرائیلی در جریان بمباران‌ها دست به کشتار آوارگان غزه درحالیکه گرسنه و بیمار هستند، می‌زند.

الحوثی در ادامه گفت: دشمن ابتدا منطقه‌ای را برای دریافت کمک‌ها، امن اعلام می‌کند و سپس مردمی که برای دریافت غذا به آنجا می‌روند را بمباران می‌کند، اتفاقی که این هفته در اردوگاه المواصی رخ داد.

وی همچنین به جنایات روز‌های اخیر اشغالگران در بیمارستان الشفا اشاره کرد و افزود که دشمن صهیونیستی بار دیگر به جنایت در این بیمارستان روی آورده است.

الحوثی همچنین گفت که رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد و البته این شکست برای آمریکا که شریک این نسل‌کشی است نیز تعلق دارد و یک رسوایی تاریخی است.

رهبر انصارالله همچنین حملات حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی را بسیار اثرگذار دانست و افزود که این حملات کارخانه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی (رژیم) اسرائیل در بخش شمالی را مختل کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه سپاه در آستانه روز جهانی قدس از زبان سردار تنگسیری
  • رهبر انصارالله: آمریکا در بحران فرو رفته است/ رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست قرار دارد
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل را مورد حمله قرار داده‌ایم
  • الحوثی: رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است