Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک استان اصفهان را در می‌نوردد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از روز یکشنبه یازدهم تیرماه _ وزش باید شدید و تندباد لحظه‌ای در مناطق شرقی و شمالی استان اصفهان را دربرمی‌گیرد، اظهار کرد: طی مدت یاد شده با شدت خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این شرایط از فردا و اواسط _دوشنبه سیزدهم تیرماه_ دمای هوا بین شش تا هشت درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا خواهد کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان، افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته در استان است. بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه هوا بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند درباره اینکه غبار محلی در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد، خاطرنشان کرد: خنک‌ترین نقطه استان، بویین ومیاندشت با دمای ۱۲ درجه بالای صفر و گرم‌ترین نقطه نیز خوروبیابانک با دمای ۴۴ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 585510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان وضعیت هوای امروز اصفهان وضعیت هوای شهرهای اصفهان وضعیت هوای استان اصفهان بارش باران در استان اصفهان بارش باران و برف در اصفهان افزایش دما و غلظت آلاینده های هوا افزایش دمای هوای اصفهان بارندگی شدید وزش باد و کاهش دما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان بالای صفر پیش بینی دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از وقوع رگبار، صاعقه و تگرگ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی نریمان ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: امروز جوی ناپایدار در استان حاکم بوده و با توجه به تداوم سامانه بارشی در برخی از نواحی استان به ویژه نیمه شرقی استان شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به تداوم بارش‌های رگباری در برخی از نواحی استان وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ در سطح استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌های اخیر در استان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش نیز به مقدار ۱۷.۵ میلی متر از شهرستان اهر گزارش شده است. از لحاظ دمایی نیز طی هفته‌ی جاری شاهد افزایش دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

نریمانی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۲ و هشت درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۰ درجه بالای صفر است.

وی در خصوص سردترین و گرم‌ترین شهر استان، عنوان کرد: سراب با دمای یک درجه بالای صفر سردترین و جلفا با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است‌.

کد خبر 747263

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان