Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه‌های معاند نیز قرار گرفت.

طرح این ادعا در واقع بازنشر شایعه‌ای است که در سال ۱۳۹۸ و پس از مراسم تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه توسط رسانه‌های ضد انقلاب فارسی‌زبان مطرح شده بود و در همان مقطع نیز توسط سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه تکذیب و تاکتیکی نخ‌نما شده که معمولا پس از تغییر و تحولات سپاه توسط دشمنان مطرح می‌شود، عنوان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بیشتر بخوانید:

فرمانده سابق حفاظت سپاه به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت شد ؟ «فرمانده سپاه» مشغول خوشگذرانی در ترکیه کیست؟ | پشت پرده کلیپ جنجالی
پشت پرده پخش «بازجویی و اعتراف گیری» موساد از عضو سپاه قدس در «خاک ایران» از «بی بی سی»


سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری نیز که در همان مقطع طرح این شایعات را به دلیل نقش خود در حوزه‌های حفاظتی دانسته بود؛ در واکنش به بازنشر مجدد و غیر حرفه‌ای این شایعه که پس از تغییرات جدید سپاه و پس از ۳ سال مجددا مطرح شده است، آن را به‌دلیل شکست‌های پی‌درپی نظام سلطه و صهیونیسم از سپاه به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این‌گونه اقدامات توسط دشمنان زخم‌خورده از انقلاب با هدف ناامید کردن مردم نسبت به سپاه و اقدامات موثر این نهاد مردمی و نیز مرهم گذاشتن بر شکست‌های‌شان صورت می‌پذیرد.

سردار نصیری با تاکید بر اینکه سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی هستم، گفت: خداوند متعال را شاکرم که حیات من در دفاع مقدس و سنگر پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران رقم خورده است و امیدوارم عاقبت بخیری و شهادت در این لباس مقدس برایم حاصل شود.

۲۲۰

کد خبر 1647218

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه

سردار محمدرضا موحد با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در این دیدار، گزارشی از اقدامات سپاه استان قم در سال ۱۴۰۲ ارائه و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ سپاه استان در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد.

سردار موحد بر آمادگی کامل سپاه امام علی‌بن‌ابی طالب (ع) برای زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار، نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی