Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در این یادداشت آورده است: هر چند که خراسان شمالی تا رسیدن به توسعه مطلوب فاصله دارد اما با همت و تلاش مدیران برای پیگیری مطالبات به حق این مردم می توان گام هایی در راستای رشد و اعتلا برداشت.
وی افزوده است: ارمغان سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به این خطه، ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمران است که این میزان ۱۲ برابر بودجه یکسال استان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داده است: همچنین ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز در حوزه‌های مختلف استان در سفر رییس جمهور مصوب شده که می تواند فصلی نو و جدید برای توسعه و پیشرفت استان باشد.
حسین نژاد در این یادداشت آورده است: در کنار تصویب ۲۰۰  طرح در سفر رییس جمهوری، مردم استان طعم شیرین آغاز به کار طرح‌هایی همچون ساخت بیمارستان راز و جرگلان ، انتقال پساب و آب های مرزی و حتی مرحله دوم پتروشیمی را می چشند و امید است با اتمام این طرح‌های حیاتی، مردم دیار معرفت‌ها از استشمام عطر خوش توسعه بهره مند شوند. 
نماینده عالی دولت در استان افزوده است: این طرح‌ها آغازی برای فصل توسعه استان است که در گام بعدی همت مضاعف مدیران استانی را می طلبد تا بتوانند در جذب این اعتبارات، سرعت عمل به خرج دهند.
وی در این یادداشت تاکید کرده است: سفر رییس جمهور فتح بابی شد تا با برداشتن گام‌های بزرگ، مسیر توسعه و پیشرفت در جهت پیشبرد اهداف والای استان و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم بخورد و این موضوع دور از انتظار نخواهد بود که خراسان شمالی در زمره ۱۰ استان برتر کشور قرار گیرد؛ زیرا که مردم آن لایق تحقق این آرزوی نه چندان دور هستند.
وی یادآور شده است: یکی از تاکیدات مهم دولت مردمی آیت الله رییسی به تمام دست اندرکاران اجرایی کشور از ابتدای سکانداری دولت، متوقف نشدن نهضت خدمت رسانی به مردم بود به طوری که بر مبنای همین تاکیدات، نباید در سخت ترین شرایط اقتصادی هم این نهضت متوقف شود؛ حتی ضروری است این موضوع به عنوان سرلوحه کار مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.
حسین نژاد افزوده است: هرچند ارمغان دولت مردمی برای استان خراسان شمالی اتمام طرح‌های نیمه تمام و اختصاص اعتبارات ویژه است اما بازهم تلاش بیشتر تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان را می طلبد تا در این قطار توسعه، جایگاه بهتری را از آن خود کند.

به گزارش ایرنا رییس جمهور در بیست و ششمین سفر استانی، صبح روز پنجشنبه، دوم تیرماه وارد استان خراسان شمالی شد و دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به این استان بود.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان محیط زیست، معاون اجرایی و رییس دفتر رییس جمهور همراهی کردند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد. 

برچسب‌ها بجنورد استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی بجنورد استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سفر رییس جمهور خراسان شمالی استان خراسان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» رییس‌جمهور این کشور، تصریح کرد: «تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است».

کد خبر 6081245

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین