Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا پرکاس در حاشیه نشست تیم‌های لیگ برتر با سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: جلسه در خصوص شروع لیگ و تعطیلات بود که زمان مشخص نشد. پیشنهادهایی دادند و قرار شد که مربیان و باشگاه‌ها تا 2 روز دیگر نظرات خودشان را اعلام کنند. به این شکل به یک جمع بندی برسند و هم تیم ملی ما بتواند با قدرت راهی جام جهانی شود و هم به باشگاه‌ها این فرصت را بدهند که به آنها صدمه‌ای وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: روز آغازین مسابقات لیگ به صورت حدودی گفته شده، همانطور که قبلا هم گفته بودند. الان بحث این است که مسابقات با توجه به فیفادی‌ها یک یا 2 روز جابه‌جا شود.

وی در پاسخ به اینکه دغدغه تیم‌ها در این جلسه چه بود، اظهار داشت: دغدغه خاصی نبود، بیشتر مهم این بود که فاصله زمانی بازی‌ها یک فاصله نرمال و طبیعی باشد.

رضا پرکاس در خصوص آغاز مسابقات لیگ گفت: برنامه مسابقات لیگ حدودی گفته شد و قرار است بین 21 تا 24 مرداد آغاز شود. برنامه تیم ملی نیز لحاظ شد.

سرمربی صنعت نفت در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکنان در رده‌های سنی مختلف اظهار داشت: در خصوص بازی‌های اسلامی بحثی نشد.

در ادامه رضا پرکاس در خصوص شرایط صنعت نفت صحبت کرد و خاطر نشان کرد: اجازه بدهید که اول من در ایران معارفه بشوم و با خود باشگاه هماهنگی‌ها انجام شود. می‌دانم قطعا باشگاه یک روزی را مشخص خواهد کرد تا به سوال خبرنگاران پاسخ داده شود. 

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد تغییری در هدایت باشگاه به وجود آید زیرا برخی معتقدند که او  بیشتر کارشناس فوتبال است تا یک سرمربی، گفت: من از شما یک سوال می‌پرسم. مثلا اگر در یک برنامه فوتبالی، بکن‌باور می‌رود و کارشناسی می‌کند، شما او را به نام یک کارشناس می‌بینید یا مربی؟ کارشناس در لغت به معنای این است که موضوع را می شناسد. ممکن است برای یک ماشین یک کارشناس بیاورید و بگویید کارشناس ماشین هستید یا مهندس مکانیک. پس این یک لفظ است و ما می‌توانیم هر طور که بخواهیم آن را تعبیر کنیم.

وی در ادامه داد: در فوتبال ایران یک مسئله‌ای است که مثلا یک بازیکن فوتبال، اگر یک روز هم در پرسپولیس و استقلال بازی کند، به او می‌گویند پیشکسوت سرخابی که کاملا اشتباه است. او 8 سال در ذوب آهن بازی کرده و یک سال در پرسپولیس و نمی‌توان به او گفت پیشکسوت پرسپولیس. من می‌خواهم بگویم که آن تفسیری که خبرنگار، سایت یا یک مجری از خودش می‌کند، می‌تواند هر چیزی باشد. وظیفه من این است که بیایم در این لیگ کار کنم. ما می‌خواهیم در چارچوب باشگاه عمل کنیم. ما می‌خواهیم خودمان را به یک سری استانداردهای جهانی برسانیم.

پرکاس در خصوص دستیاران خود نیز گفت: برزگری مشخص شده، بقیه کادر بعدا مشخص خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه در خصوص مربیگری در تیم ملی جوانان با او صحبت شده بود، گفت: من هم بین کاندیداها بودم، برنامه را گرفتم. به صورت مجازی نیز با هم صحبت کردیم و سپس کمیته فنی تصمیم دیگری گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا پرکاس سرمربی صنعت نفت آبادان روز آغاز لیگ صنعت نفت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص مربی تیم استقلال را صادر کرد.

طرفداری | آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟ | این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم با سنگ سر من را شکاندند
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • مایلی‌کهن: زمانی که سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ سر من را شکاندند
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد