Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:33:30 GMT

خودروهای متخلف ساعتی توقیف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۸۳۵

خودروهای متخلف ساعتی توقیف می‌شوند

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: اگر راننده‌ای مرتکب تخلفات سرعت و سبقت شود، خودروی وی در همان محل، توقیف ساعتی می‌شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد رازقی گفت: اقدام مهم دیگر در پلیس راهور تهران بزرگ برای آنکه بتوانیم سرعت‌های غیر مجاز را کنترل کنیم، تشکیل قرارگاه سرعت است به این صورت که با هماهنگی مراجع قضایی هر صبح برای کسانی که با سرعت بالا در محورهای بزرگراهی تردد کنند از طریق سامانه‌ها شناسایی و این افراد به پلیس راهور تهران بزرگ احضار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رازقی، اگر کسی شب با سرعت غیرمجاز در یکی از بزرگراه‌ها تردد کند، صبح برای وی پیامکی ارسال می‌شود تا حتما در اولین فرصت به پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کند و ضمن اینکه تحت آموزش قرار می‌گیرد باید تعهدی مبنی بر تکرار نکردن تخلف نیز بدهد و سرعت غیرمجاز نداشته باشد.

این اقدام تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته و کسانی که طی مدت اخیر برای آموزش مراجعه کرده‌اند، دیگر مرتکب تخلف نشده‌اند.

او گفت: اجرای طرح جناغی به منظور روان‌سازی ترافیک اجرا می‌شود؛ این طرح تاثیر بسیار زیادی در روان‌سازی ترافیک و ایمنی عبور  و مرور خواهد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پلیس توقیف خودرو جریمه خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پلیس راهور تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ساعتی ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ رضايي" دراین باره گفت: برای جلوگيري از حوادث و سوانح احتمالي طرح توقيف ساعتي خودروهاي داراي تخلف به صورت جدي از ابتداي طرح نوروزي ۱۴۰۳ در دستور کار پليس قرار گفته و همچنان ادامه دارد.

وي افزود: در اين طرح ماموران مستقر در محورهاي برون شهري، خودروهاي داراي تخلف حادثه ساز را به صورت ساعتي متوقف و براي رانندگان کلاس آموزشي ميداني برگزار مي کنند که برابر بررسي ها بيشتر تخلفات رانندگان به علت تخطي از" سرعت مطمئنه " بوده و به همين علت ضمن اعمال قانون، به صورت ساعتي متوقف مي شوند .

رئیس پلیس راه استان کرمان هدف از اجراي اين طرح را ارتقاء امنيت ترافيکي مسافران نوروزي و جلوگيري از حوادث جاده اي بيان کرد و از رانندگان خواست: با عمل به توصيه هاي پليسي و پرهيز از تخلفات حادثه ساز پليس را در انجام ماموريتش ياري کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی در کرمان
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید / توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز | جان باختن ۵۸۵ نفر در سفرهای نوروزی
  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است
  • معابر پایتخت خلوت است / سراغ سرعت و سبقت نروید 
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت