Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلو لرستان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رده سنی ۲۹ تا ۳۵ سال عباس جهانگیری از آذربایجان شرقی، رامتین کاظمی از گیلان و کیانوش مکاری از صرافی رامتین و شرکا، در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال فرزاد دادفر از اصفهان، احمد مهرانفر از مازندران و بهزاد عزیز زاده از خوزستان نفرات نخست تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحید بیگ زاده ادامه داد: در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال فرشاد دادفر از اصفهان ، سعید سعیدی از کرج و صادق رحیمی پور از گیلان در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال حسین ذهتابی از صرافی رامتین و شرکا، فرشید صادقی از گیلان و امین محمدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ محمد حسنی از گیلان، علیرضا حسن پور از خوزستان و امیر دوریش زاده از صرافی رامتین و شرکا در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال علیرضا نذیری از صرافی رامتین و شرکا، ساسان کریمی از لرستان الف و علیرضا فروغی از تهران الف اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال محمدرضا خانبانان از صرافی رامتین و شرکا اول شد محسن ویسیان از خوزستان به مقام دوم رسید و نقی قربانزاده از گیلان به مقام سوم رسید همچنین در رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سیامک ارزانی از خوزستان، سیدعلی دریا بیگی از صرافی رامتین و شرکا و محمدرضا نبرد از اصفهان اول تا سوم شدند.

بیگ زاده بیان کرد: در رده سنی ۶۵ تا ۶۹ حسن رحمانی راد از صرافی رامتین و شرکا، مسعود سهرابی از خوزستان دانش اشراقی از گیلان در رده سنی بالای ۷۰ سال کوروش صادقی از گیلان، علیرضا نخست از تهران و محسن متقی از صرافی رامتین و شرکا نفرات برتر شدند.

رقابت‌های قهرمانی آب‌های آزاد باحضور ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم از سراسر کشور برای نخستین بار در دریاچه کیو خرم آباد برگزار شد، این رقابت‌ها برای نخستین بار در ۱۰ رده سنی و در مسافت یک کیلومتر، ۲ کیلومتر و سه کیلومتر در دریاچه کیو خرم‌آباد به مدت یک روز به پایان رسید.

مساحت دریاچه کیو حدود هفت هکتار و عمق آن در نقاط مختلف بین سه تا هفت متر متغیر و مکان زیبایی برای تفریح خانواده‌ها و جوانان برای قایق‌سواری و انجام ورزش‌های آبی است.

برچسب‌ها فدراسیون شنا شیرجه واترپلو خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شنا شیرجه واترپلو خرم آباد لرستان فدراسیون شنا شیرجه واترپلو خرم آباد لرستان تا سوم شدند رده سنی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور