Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:19:04 GMT

تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال و برگزاری سوپرجام

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۹۷۴

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد تاریخ آغاز لیگ برتر خاطرنشان کرد: تاریخ شروع لیگ تقریباً نهایی شده است. مربیان نظرات خود را گفتند و تاریخ موردنظر را با سرمربی تیم ملی جلب می‌کنیم. سه‌شنبه تقویم لیگ را نهایی و اعلام می‌کنیم و قرعه‌کشی مسابقات را متناسب با آن طراحی می‌کنیم.

سهیل مهدی در مورد زمان برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران بیان کرد: با توجه به همزمانی ایام محرم با تاریخ پیشنهادی لیگ برتر، می‌خواهیم بازی‌ها را دیرتر آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برگزاری بازی‌ها محدودیت داریم و سرمربی تیم ملی، پیش از فیفادی زمان اضافه‌ای خواسته است. اولویت و زیباترین حالت این است که سوپرجام، قبل از لیگ برگزار شود. جلب نظرات همه، از جمله سرمربی تیم ملی برای ما بسیار مهم است و اگر نتوانیم نظر مساعدت او (اسکوچیچ) را داشته باشیم، باید تاریخ دیگری اعلام کنیم.

وی درباره لزوم برگزاری دیدارهای لیگ برتر در تعطیلات پایان هفته گفت: اگر مسابقات را هر هفت روز یک بار برگزار کنیم، دیدارها پایان هفته خواهد بود. فاصله بین دیدارها پنج یا شش روز است. سعی می‌کنیم برنامه را به روزهایی نزدیک کنیم که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. با این حال با فشردگی قبل از جام جهانی روبرو هستیم و نمی‌توانیم هر جمعه بازی برگزار کنیم. تلاش می‌کنیم نیم‌فصل اول را قبل از جام جهانی به پایان برسانیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: نمایندگان باشگاه‌ها مطالباتی داشته‌اند و همه موارد را به نظر دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌رسانیم. او مسئولیت کاملی در این قضیه دارد و در صورت تأیید نهایی، تقویم لیگ برتر را اعلام می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور سهیل مهدی سازمان لیگ برنامه لیگ حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید