Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «میشل عون»، رئیس‌جمهوری لبنان در مراسم استقبال از هیئت وزرای خارجه عرب در بیروت تاکید کرد که روابط با جهان عرب به ویژه در سایه چالش‌های کنونی اعراب مستلزم حداکثر سطوح رایزنی و همکاری مشترک است.

عون تاکید کرد که همکاری و همبستگی بین کشورهای عربی با توجه به بحران‌ها، فشارها و دگرگونی‌های کنونی جهان عرب مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «لبنان از یک سلسله بحران‌های انباشته رنج می‌برد، لبنان همچنین از بار سنگین حضور پناهندگان و آوارگان رنج می‌برد و دیگر قادر به تحمل این واقعیت نیست. جامعه بین‌الملل نیز راه‌حل‌های سریعی را ارائه نمی‌کند».

عون از حمایت کشورهای عربی از لبنان در شرایط سختی که با آن دست به گریبان است، تقدیر و از نقش دبیرکل اتحادیه عرب در تلاش برای یافتن راه حل بحران‌ها و چالش‌های پیش روی کشورهای برادر قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: «شما امروز در بیروت برای مشورت در مورد موضوعات مورد توجه اعراب و برای تقویت اقدامات مشترک عربی جمع شده‌اید».

عون افزود: «کشورهای ما در حال تجربه بحران‌ها، فشارها و تحولات هستند و البته مسئله فلسطین و جنگ در برخی کشورهای عربی در رأس نگرانی‌ها قرار دارد».

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهان عرب میشل عون کشورهای عرب بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد رئیس زاده گفت: با وجود بیش از ۹۰ هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پُر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی در مرز بحران قرار دارد.

وی افزود: چنانچه فرصت حل چالش‌ها و مسائل مرتبط با وضعیت جامعه پزشکی کشور را از دست بدهیم، نظام سلامت کشور در بسیاری از حوزه‌های پزشکی و سلامت دچار بحران خواهد شد و در چنین شرایطی حل این بحران‌ها به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس زاده، آمار ورودی دستیاری برخی رشته‌های تخصصی مانند (اطفال، بیهوشی و طب اورژانس) را بسیار نگران کننده توصیف کرد و گفت: مفهوم هر کدام از این آمار‌ها این است که ما در آینده دچار چالش خواهیم شد و باید هر چه سریع‌تر چاره اندیشی کنیم.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه طرح چنین مباحثی از سوی جامعه پزشکی از منظر حفظ سلامت مردم است، گفت: مسئولان مسائل و چالش‌های جامعه پزشکی را واکاوی کنند و مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله دارو، علوم آزمایشگاه، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و همه رشته‌های علوم پزشکی را در یابند ، ما هم در این مسیر مساعدت می‌کنیم چرا که وظیفه ما بازگویی و هشدار به موقع مسائل و چالش‌ها است.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ توصیه به مسئولین کشور
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب