Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس گروه امور هدایت استعداد های درخشان دانشگاه سمنان از موفقیت هفت دانشجوی این دانشگاه در مرحله نخست بیست و هفتمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور خبر داد .

دکتر فاطمه حسینی با اعلام این خبر گفت : از تیم اعزامی دانشگاه سمنان به مرحله اول بیست و هفتمین المپیاد علمی-دانشجویی کشوری که  اردیبهشت ماه ۱۴۰۱  برگزار شد، هفت نفر از دانشجویان دانشگاه سمنان موفق به راهیابی به مرحله نهایی این المپیاد شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسینی افزود : در این المپیاد سپهر تاجیک‌خاوه در رشته حقوق، محمدعلی جعفری‌سرمزده  و ایمان صفائی در رشته زیست‌شناسی ، محراب قدس در  رشته مهندسی عمران ، پریسا عباسی ، محدثه محسنی‌پور و  زهرا سادات‌الداغی هر سه در رشته سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت موفق به صعود به مرحله نهایی این المپیاد شدند.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون مرحله نهایی این المپیاد علمی دانشجویی  از طریق سایت مرکز المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
به گزارش ایسنا روابط عمومی دانشگاه سمنان اعلام کرد: بر اساس ارزیابی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از مراکز بهداشت ودرمان دانشجویی سراسر کشور در سال ۱۳۹۹ ، مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد .
با توجه به ارزیابی مراکز بهداشت ودرمان دانشجویی درسراسر کشور در سال ۱۳۹۹ توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد .

ارائه مطالب آموزشی ، ارائه خدمات ، ویزیتها ، امکانات ایجاد شده ، فعالیتهای مناسبتی و اجرای طرح های غربالگری از جمله معیارها برای این ارزیابی بوده است .

مرکز بهداشت دانشگاه سمنان از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمود و ارائه خدمات پزشکی تشخیصی و درمانی به کلیه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان و خانواده های آنان ،ارتقای بهداشت محیط حرفه ایی در سطح دانشگاه ، نظارت و ارتقای خدمات بیمه های درمان عادی و تکمیلی دانشگاهیان ،ارائه و اجرای طرح هایی در زمینه های ارزیابی سلامت دوره ای و بدو ورود دانشجویان ،ارائه و اجرای طرح هایی در زمینه های ارزیابی سلامت اساتید و پرسنل دانشگاه و ارتقای آگاهی های بهداشتی و سلامت دانشگاهیان از اهداف ایجاد این مرکز است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه سمنان المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ مسئول سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در این نشست ابعاد مختلف سلامت روانی، اجتماعی، سلامت معنوی و آسیبهای اجتماعی که می‌تواند به سلامت خانواده وارد شود و از طریق فضای مجازی تأثیرات روانی و اثرات مخربی بر روی خانواده داشته باشد، مورد بحث قرار وبررسی گرفت.

خانم تاج الدینی افزود: جامعه دانشگاهی و سفیران دانشجویی می‌توانند به عنوان بازوان سلامت در ارتقای سلامت روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی کمک شایانی به خانواده ها بکنند.

رضا تقی زاده، رابط سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم در این نشست، با بیان اینکه  ارتقاء سواد سلامت دانشجویان و آموزش خود مراقبتی، محور اصلی این نشست بود، گفت: آشنایی و ارتقاء سطح دانش دانشجویان از سلامت روان و شناخت ابعاد مختلف سلامت روان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نشست برای سفیران دانشجویی بود.

در این نشست تخصصی ، چالش های حوزه سلامت و راهکارهای عملی برون رفت از آن به دانشجویان ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود