Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خوبیار گفت: طی دریافت این حادثه توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر فارس با توجه به اهمیت موضوع جهت تسریع در امر امدادرسانی، تیم تخصصی امدادهوایی این استان با کلیه تجهیزات لازم به منطقه اعلام شده اعزام شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس گفت: نیرو‌های امدادی پس از حضور در ارتفاعات دنا و ارتباط با همراهان فرد مصدوم و گشت زنی دقیق در منطقه، موفق به یافتن این شخص شد‌ند، اما شرایط سخت و نحوه قرارگیری مصدوم در شیب تند و عدم دسترسی هوایی به وی کار را برای نجاتگران این جمعیت بسیار سخت و پیچیده کرده بود که با رشادت تیم امدادهوایی و کادر پروازی دستیابی به مصدوم صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوبیار گفت: نجاتگران هلال احمر فارس پس از دستیابی به مصدوم، بسکت کردن و پیمایش چند صدمتری در ارتفاعات دنا و انتقال مصدوم به فرودگاه شیراز، وی را جهت تکمیل مراحل درمانی به نیرو‌های امدادی اورژانس تحویل دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر فارس نجات جان بانوی کوهنورد ارتفاعات دنا هلال احمر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر قوچان گفت: دیشب خبری مبنی بر گرفتار شدن دو طبیعت گرد در ارتفاعات روستای شارک بخش مرزی باجگیران به تيم امداد و نجات کوهستان این شهرستان اعلام شد که بلافاصله امدادگران کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.   محمد رضایی رکن آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بررسی‌ های اولیه مشخص شد دو مرد ۴٠ و ۴۵ ساله در ارتفاعات و داخل شیار سنگی چشمه این روستا گرفتار شده اند که عملیات رهاسازی از داخل شیار با استفاده از تجهیزات نجات کوهستان توسط امدادگران انجام گرفت.   وی با اشاره به این موضوع که مصدومیت خاصی در این عملیات برای افراد به وجود نیامده بود، افزود: رهاسازی بامداد امروز انجام گرفت و پس از انتقال این دو طبیعت گرد به داخل روستا، عملیات حوالی صبح به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات