Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان میری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون عملیات مقاوم‌سازی ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهرستان خلیل آباد انجام شده است که مشارکت مردم در این خصوص با توجه به مخاطرات طبیعی نظیر نزدیکی به گسل درونه، فرونشست زمین و  تغییر اقلیم در خلیل‌آباد ضروری است.

وی بیان کرد: مردم با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه حوزه مسکن روستایی می‌توانند در حوزه مقاوم‌سازی منازل مسکونی و  استحکام بنا در روستاها همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میری با اشاره به اجرای طرح هادی در ۱۷ روستای شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: هم‌اکنون طرح هادی برای  ۱۰۰ درصد روستاهای این شهرستان تهیه شده و در ۱۶ روستای شهرستان بازنگری این طرحهای هادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی ۱۰ روستای شهرستان خلیل‌آباد نیاز به بازنگری دارد، ابراز امیدواری کرد: امسال با تخصیص اعتبار مورد نیاز بازنگری طرحهای هادی این روستاها انجام می‌شود.

میری از صدور هفت هزار و ۶۵۰ جلد سند منازل در خلیل‌آباد خبر داد و افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۵۰۰  جلد سند در حوزه روستایی و  هزار و ۱۵۰ جلد سند در حوزه شهری صادر شده است.

رییس بنیاد مسکن خلیل‌آباد در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: هزار و ۵۲۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ثبت نام کرده‌اند که ۶۳۳ نفر در انتظار بررسی و ۲۷۰ نفر هم تایید نهایی شده‌اند.

خلیل‌آباد در فاصله ۲۴۲ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مقاوم سازی خلیل آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاوم سازی خلیل آباد مقاوم سازی خلیل آباد مقاوم سازی خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال

محمد اطهری، مدیرکل بنیاد مسکن استان قم به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ در سطح استان ۷ هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۴ هزار واحد آن امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰۰ واحد از این تعداد اردیبهشت ماه امسال و مابقی در مناسبت‌های مختلف تا دهه فجر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در حوزه نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی داشت و افزود: در سطح استان ۹ هزار و ۴۵۰ خانه روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده که این تعداد معادل ۵۳ درصد از خانه‌های روستایی استان است.

اطهری درباره مقاوم سازی خانه‌های روستایی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت خانوار‌های روستایی می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن از دیگر خدمات این اداره کل را صدور ۱۱ هزار پروانه ساخت به روستاییان، صدور سند‌های اراضی شهری و روستایی و واگذاری ۴۵۲ قطعه زمین در سال گذشته به روستاییان عنوان کرد و گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن از سال ۵۸ تا به امروز ۶ هزار و ۸۱۵ قطعه زمین به روستاییان واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی