Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر در ین باره گفت: تاریخ شروع بازی‌های فصل پیش رو تقریبا نهایی شده است اما باید نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنیم.

 سهیل مهدی پس از نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتر فوتبال برای تنظیم تقویم رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال گفت: پیش از این هم گفته بودیم که تاریخ شروع بازی‌ها تقریباً نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو، سه نظر از سوی مربیان مطرح شد که آن را با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در میان می‌گذاریم. اگر بتوانیم نظر ایشان را جلب کنیم سه شنبه هفته جاری تقویم لیگ را دقیق اعلام می‌کنیم.

وی درباره برگزاری زمان سوپر جام تاکید کرد: اصلی ترین نکته همین بازی است. این دیدار با ایام محرم مصادف شده است. اگر بتوانیم زمان بازی‌ها را با اندکی تغییر همراه و لیگ را کمی دیرتر شروع کنیم اولویت ما برگزاری سوپرجام قبل از شروع لیگ است اما اگر نتوانیم نظرات را بخصوص نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنیم باید تاریخ دیگری را برای برگزاری این دیدار در نظر بگیریم.

مهدی درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: مسابقات ۵ الی ۶ روز یکبار بازی برگزار خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود بعضی بازی‌ها در آخر هفته و بعضی از آنها اواسط هفته برگزار شود. می‌خواهیم طوری برنامه ریزی کنیم که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. تلاش ما این است نیم فصل را قبل از جام جهانی به پایان برسانیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره آخرین وضعیت ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر تصریح کرد: متأسفانه ۵ ورزشگاه داریم که هنوز وارد چرخه مسابقات نشده اند. شهید وطنی قائمشهر احتمالاً در دو سه هفته اول میزبان نخواهد بود. یادگار امام تبریز، تختی آبادان و شهید باهنر کرمان و ورزشگاه اختصاصی انزلی مشکل دارند که باید برطرف شوند. آنها باید ورزشگاه‌های جایگزین را تعیین کنند.

کد خبر 687691 منبع: مهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228205 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!