Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس تهران؛ در ارتباط با حوادث هفته گذشته اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۱۸۰۰۵ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۴۹۲۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۳۰۸۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس تهران؛ دکتر یحیی صالح طبری رئیس مرکز اورژانس تهران؛ در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۳ الی ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱) اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۱۸۰۰۵ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۴۹۲۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۳۰۸۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت ۵۶۶۹۰ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۵۵۲۴ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

دکتر طبری افزود: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۷۱۴ مورد حوادث ترافیکی و ۲۶۲۲ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی توضیح داد: در این بازده زمانی ۵ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به هفته گذشته تغییر نداشته است.
دکتر طبری در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۹ سورتی پرواز داشته است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اورژانس تهران دیسپچ خدمات اورژانس مرکز اورژانس تهران هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مرکز اورژانس فارس اعلام کرد: یک کودک ۱۰ ساله به علت آبگرفتگی حاصل از بارندگی در منطقه لایزنگان داراب غرق شد.
بر اثر این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، اما عمل احیا حین انتقال به درمانگاه رستاق بدون نتیجه بود و در نهایت کودک درگذشت.
همچنین یک مورد غرق شدگی ناشی از سیلاب جاری شده در خیابان در شهرستان کازرون از سوی اورژانس فارس گزارش شد که این فرد نیز قبل از رسیدن اورژانس فوت شده بود.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد