Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:56:28 GMT

«چراغ راه» در گالری ابوالفضل عالی روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۳۸۷

«چراغ راه» در گالری ابوالفضل عالی روشن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری نمایشگاه گروهی آثار تجسمی هنرمندان حوزه هنری با عنوان «چراغ راه» دوشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۱ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برپا می‌شود.

در این نمایشگاه ۴۸ اثر از ۱۵ هنرمند در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«چراغ راه» منتخب آثار هنرمندانی همچون امیرحسین آقامیری، علی اسلامی‌مقدم، علیرضا امین‌مقدم، حاج عبدالله حاجی سید حسن، حسین حبیبی، اژدر زارع حسین‌زادگان، ناصر سیفی، کامیار صادقی، مینا صدری، منصوره عالیخانی، حسین عصمتی، عبدالحمید قدیریان، کیومرث قورچیان و حشمت‌الله نوروزی است.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از سه‌شنبه ۱۴ تا ۲۹ تیرماه، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ به گالری ابوالفضل عالی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری مراجعه کنند.

کد خبر 5528852

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری عبدالحمید قدیریان حسین حبیبی تئاتر ایران خانه هنرمندان ایران موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه حوزه هنری فیلم سینمایی آلبوم موسیقی نقاشی جشنواره فیلم شهر شبکه پنج سیما تئاتر شهر برنامه تلویزیونی عباس کیارستمی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار بر ضرورت ایجاد و راه‌اندازی گالری هنرمندان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: ایجاد گالری هنرمندان به عنوان مکان مشخص ارائه آثار هنرمندان ضروری است و در این رابطه ارشاد باید برای راه‌اندازی چنین فضا و مکانی اقدام کند و گام بردارد.

مجتبی فیض‌اللهی در آئین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی شهر بهار، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه می‌تواند به منظور تحقق اهداف و جذب مخاطبان و بازارهای هدف تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: حمایت از هنرمندان به عنوان قشر مؤثر در جامعه که در حوزه‌های مختلف اثرگذار هستند، در ردیف برنامه‌های حمایتی دولت  است.

فیض‌اللهی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: نمایشگاه به عنوان یک مبدأ برای پیگیری و مراجعه افراد با اهداف مختلف بوده و از سوی دیگر موجب شناساندن هنر ارزشمند هنرمندان شهرستان بهاری خواهد بود.

وی یادآور شد: کار هنری هنرمندان باید در خدمت پیشرفت همه‌جانبه کشور، استان و شهرستان به‌ویژه پیشرفت فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد و هنرمند این حس را داشته باشد که برای پیشرفت جامعه گام برمی‌دارد و در این مسیر نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، این نمایشگاه هنرهای تجسمی به‌ مناسبت گرامیداشت هفته «هنر انقلاب اسلامی» و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی با موضوع آزاد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست»
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • هنرمندان استان بوشهر حمایت می‌شوند