Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، وزیر کشور گفت: با توجه به شدت گرما به جای چادر برای اِسکان زلزله زدگان منطقه سایه خوش شهرستان بندرلنگه کانکس تهیه می‌شود.

زلزله های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ریشتری بامداد شنبه - یازدهم تیر ماه - در بندر خمیر استان هرمزگان تاکنون ۳۹ مصدوم و ۵ فوتی بر جای گذاشته است.

سردار احمد وحیدی که روز شنبه برای بررسی وضعیت منطقه زلزله زده هرمزگان در روستای سایه خوش حاضر شده است، اظهار داشت: مردم در این هوای به شدت گرم در این کانکس ها مستقر می‌شوند تا مشکل گرما را نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چادر به خاطر گرما محل راحتی برای مردم زلزله زده نبوده و کسی درون آن‌ها احساس راحتی نمی‌کند.

وی یادآور شد: فوری ترین کار آوار برداری بوده که کسی زیر آوار نماند، این کار انجام شده و تا ساعت پنج صبح اطمینان حاصل شد که کسی زیر آوار قرار ندارد.

وی اشاره کرد: مرحله دوم اِسکان اضظراری بوده که بایستی چادر توزیع می‌شد که انجام شده است و آب و غذای گرم هم بین زلزله زدگان توزیع شد.

مصدومان و مجروحان به بیمارستان رسانده شدند و از مجروحان رفع نگرانی شده است و اکنون درحال تهیه کانکس برای مردم هستیم.

در پی وقوع این زمین لرزه ها تمام اداره های استان هرمزگان به جز نهادهای خدماتی تعطیل شده است.

از ساعت ۲.۲بامداد تاکنون ۱۳بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن لرزیده که ۲ زلزله آن ۶.۱ . ۶.۳ریشتری بوده بطوریکه وحشت مناطق زلزله زده و شهرهای اطراف به ویژه بندرعباس را در برگرفت ومردم را به خیابان ها وبوستانها کشاند.

روستای سایه خوش از توابع شهرستان بندرلنگه در فاصله ۹۶ کیلومتری شرق بندرلنگه و ۹۶ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال