Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی هادی نعمت الهی و رضا محبی از ۱۱ تیرماه روی آنتن شبکه دو می‌رود. «اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوان‌ها تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آنها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق، به انتقال تجربه کمک کند.

اولین مهمان این برنامه احسان عبدی پور کارگردان و فیلمنامه نویس است که تجربیات زندگی‌اش را برای نوجوانان از قاب برنامه «اقیانوس آرام» روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«اقیانوس آرام» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش و همچنین تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فصل چهارم اقیانوس آرام به تهیه کنندگی هادی نعمت الهی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در ۵۲ قسمت تولید شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احسان عبدی پور برنامه اقیانوس آرام اقیانوس آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود

احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و سخنگوی استانداری گفت:باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان،با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده جوی و دریایی، گفت:طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استان برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه 28فروردین ماه ‌به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات ‌قرار نگیرند.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • تمیزترین هوای زمین اینجاست
  • راز تمیزترین هوای زمین
  • راز تمیزترین هوای زمین کشف شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴؛ صعود عبدی به یک چهارم نهایی
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش
  • عباس عبدی: پیش‌بینی شروع جنگ بین ایران و اسرائیل؛ دیر یا زود به مرحله‌ای می‌رسیم که از آن پرهیز داشتیم
  • عباس عبدی: پیش‌بینی شروع جنگ بین ایران و اسرائیل؛ دیر یا زود به مرحله‌ای می‌رسیم که تاکنون پرهیز داشتیم
  • پیش‌بینی عباس عبدی از شروع جنگ بین ایران و اسرائیل
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل