Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:58:05 GMT

خدمت رسانی در ادارات قم به کندی صورت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۹۹۹

خدمت رسانی در ادارات قم به کندی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم با انتقاد از نحوه خدمات رسانی ادارات به مردم اظهار داشت: خدمت رسانی در دستگاه‌ها به کندی صورت می‌گیرد که علت این امر باید ریشه یابی شود که به نظر می‌رسد یا مدیران از این وضعیت دستگاه خود باخبر هستند و کاری نمی‌کنند و یا اینکه سهل انگاری صورت می‌گیرد که سازمان بازرسی با قدرت می‌بایست به این وضعیت ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: وقتی با مردم در خصوص خدمات ادارات صحبت می‌شود آنان از سطح این خدمات راضی نیستند و برخی از مدیران اهتمام جدی برای گره گشایی از کار مردم ندارند.

استاندار قم با اشاره به حوادث اخیر در استان از جمله آتش سوزی شهرک شکوهیه که منجر به فوت ۷ کارگر و جان باختن ۲ کودک در اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر قم شد بیان داشت: در این دو حادثه رد پای کم کاری دستگاه‌های مسئول دیده می‌شود و افراد مقصر می‌بایست پاسخگو باشند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: در این ایام شاهد حضور میلیونی زائران سیدالشهدا (ع) در قم خواهیم بود که فرماندار به عنوان فرمانده میدانی هماهنگی‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد و دستگاه‌ها نیز به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین می‌بایست وارد میدان شوند و همگان همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین بر برنامه ریزی در راستای تأمین و افزایش زیرساخت‌های اقامتی برای زائران اربعین حسینی از هم اکنون تاکید کرد.

شاهچراغی بیان داشت: در این شرایطی که با کمبودهایی در زمینه تأمین برق و آب مواجه هستیم، ضروری است تا موضوع صرفه جویی به عنوان یک فرهنگ در بین جامعه نهادینه شود که در این صورت شاهد جبران کمبودها خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش کیفیت آب شرب استان قم در روزهای اخیر ابراز داشت: اگر فرهنگ صرفه جویی در طول سال از سوی مردم رعایت شود دیگر در فصل تابستان نیاز نیست که برای جبران کمبود آب شرب، از چاه‌ها استفاده شود.

وی عنوان داشت: در صورتی که شرایط خشکسالی و کم آبی ادامه یابد استان قم در سالهای آینده دچار تنش جدی آب خواهد شد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در جامعه مهم است افزود: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا چهره شهر مقدس قم را تغییر دهند و باید بیان داشت که وضعیت حجاب و عفاف قم در برخی از ادارت دولتی قم و فضاهای عمومی مناسب نیست.

کد خبر 5528943

منبع: مهر

کلیدواژه: قم سید محمد تقی شاهچراغی استانداری قم بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا ایلام بیرجند اردبیل آمار کرونا کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت افزود: ضرورت ایجاب می‌کند طرح‌های اقتصادی هرکدام دارای پیوست رسانه‌ای با هدف تقویت مردم برای مشارکت باشد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که نیازمند اطلاع رسانی است که این کار فقط با برنامه ریزی پیوست رسانه‌ای محقق می‌شود.
معاون خبر صدا و سیمای استان هم از انجام کار پژوهشی برای عملیایت کردن شعار سال خبر داد وگفت: این کار تحقیقاتی به همه ابعاد شعار سال و چگونگی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخته است.
احمدعلی احمدپور افزود: این کار پژوهشی در ۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و ما می‌توانیم حتی آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: شورای اطلاع رسانی استان با هدف تبیین اهداف خدمات نظام به مردم تشکیل شده است.
امین درخشان افزود: رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بیان هنرمندانه خدمات نظام در استان، گامی مهم برای تبیین این شعار بردارند.

دیگر خبرها

  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی