Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:56:31 GMT

تجمع ۲ هزار نفری سادات در کرج به مناسبت عید غدیر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۳۸۳

تجمع ۲ هزار نفری سادات در کرج به مناسبت عید غدیر

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به ایام دهه ولایت و لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آئین، گفت: اعیاد باید به گونه‌ای برگزار شود تا مردم بدانند دین مبین اسلام پر از ایام شاد پر خیر و برکت است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان کشور مبنی بر اینکه شادی و غم باید مدیریت شود، اظهار کرد: اعیاد فرصت بی بی‌بدیل برای ایجاد نشاط اجتماعی و تزریق آن به زندگی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نشست‌های متعدد برنامه‌ریزی جشن بزرگ عید غدیر خم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شده است، اظهار کرد: جشن، مسابقه، گردهمایی، تجلیل، اطعام، تجمع سادات، تجلیل از سادات، استقرار مواکب، سرودخوانی، تواشیح، نقل مناسب و… از جمله این موارد است.

این مقام مسؤول یادآور شد: در این میان تجمع ۲ هزار سید در مرکز استان البرز از ساعت ۱۰ صبح روز عید غدیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: همچنین ۳۰ موکب در مسیر تجمع مستقر خواهد شد که ضمن ارائه خدمات فرهنگی پذیرایی از حاضرین را نیز به عهده خواهند داشت.

ولایی بر حق با اشاره به برگزاری آئین دهه ولایت در تمامی مساجد و هیأت‌های فعال استان، تصریح کرد: اگر ما بتوانیم مسئله تبیین غدیر و ولایت را با جدیت و برنامه ریزی دقیق پیش ببریم بدون شک تأثیرگذار عمل خواهیم کرد.

وی در پایان خطاب به هیأت‌ها، مساجد و مراکز برگزار کننده جشن دهه ولایت، تاکید کرد: آئین برگزاری دهه ولایت در سال جاری باید متفاوت، با شکوه و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته انجام شود.

کد خبر 5528985

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اداره کل تبليغات اسلامي استان البرز عید غدیر خم مهدی ولایی برحق بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا ایلام بیرجند آمار کرونا کنکور سراسری اردبیل استان البرز دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی البرز روز ۳۰ فروردین رایگان است