Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:09:49 GMT

چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۹۴۸

چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، چهارمین مسابقات پرش با اسب سال ۱۴۰۱ در استان زنجان در ۴ رده تمرینی(تشویقی)، اسب و سوار مبتدی، رده زیر 18 سال و رده آزاد با حضور ٥٥ سوارکار از استان برگزار شد.
در رده تمرینی (تشویقی) آقایان ابوالفضل افتخاری با اسب آریو، تایماز گل محمدی با اسب رامادا، سجاد قربانی با اسب آریو، کیارش اوصانلو با اسب مورال، سعید میرزایی با اسب سورنتو، آراد عباسیون با اسب دوریکا، متین کاظمی با اسب چومان و خانم‌ها حنانه جوادیان با اسب کویین، هلن بیگدلی با اسب جگوار، آیلین حسنی با اسب اولکام، گشتا طرفه نژاد با اسب آنابل، دایانا منانی با اسب کویین و هلنا اوصانلو با اسب تانک  بدون خطا مسیر مسابقه را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده اسب و سوار مبتدی نیز آقایان ابوالفضل افتخاری با اسب آریو، آراد عباسیون با اسب هاکان، کیارش اوصانلو با اسب مورال، حمید دارستانی با اسب چیف( خارج رده)  و خانمها هلن بیگدلی با اسب جگوار و نگار موسوی با اسب کمبریج( خارج رده) با موفقیت به کار خود پایان دادند.

همچنین در رده زیر 18 سال به ترتیب متین کاظمی با اسب آلیس مقام اول، سها غلامیان با اسب سرآمد مقام دوم و بردیا نعیمی با اسب پیتر مقام سوم را کسب کردند.
گفتنی است، در رده آزاد این دوره از مسابقات  نیز حنانه جوادیان با اسب زنیت موفق به کسب مقام اول، رضا شکری با اسب چلییا حائز مقام دوم و ابوالفضل افتخاری با اسب تارخ مقام سوم را از آن خود کرد. 
انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: تارخ اسب اوصانلو جگوار مسابقات اسب دوانی هلنا رضا شكري اسب زنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر

سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان عبدالله موحد با حضور تیم‌های هند، عراق، قزاقستان و ایران از ۲۸ تا ۲۹ فروردین در سالن ورزشی سرداران شهیدنوبخت بابلسر برگزار می‌شود.

این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان را دارد و در ۱۰ وزن برگزار خواهد شد.

مسابقات روز نخست در اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱، ۹۲ وکیلو و بین کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۵ تا ۱۰/۱۰/۱۳۸۸ برگزار خواهد شد و در روز دوم کشتی گیران اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلو به مصاف هم می‌روند.

دومین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام جهان پهلوان عبدالله موحد با شرکت ۱۳۴ کشتی گیر نوجوان از کشور‌های ارمنستان، عراق و ایران در بابلسر از نوزدهم تا بیست ویکم اردیبهشت ماه برگزار و با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی جام «عبدالله موحد» در بابلسر
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند